Irena sirena

Smell like you mean it.

« Kdo je to? | | Posladek dneva »

Zavarovalniški oksimoron

7.07.2008

Kako ima lahko človek sklenjeno dodatno zavarovanje, če nima osnovnega? Super duper prijazna zdravniška sestra se sicer ni pustila motiti in ni preveč komplicirala zaradi tega, so pa zato v lekarni trije delavci zrli v računalniški ekran in zmajevali z glavo. Tudi njim ni bilo nič jasno.

zzz.jpg

To ni stanje moje kartice, da ne bo pomote, jaz pri takšnih stvareh, kot je zavarovanje, upravičujem sloves mojega deviškega astrološkega znaka. No, v bistvu rabiš samo zdravo pamet, jebeš astrologijo.

Danes sem sicer končno uradno zamenjala zdravnika (prejšnji je prekinil najino čudovito razmerje, ker sem bila prestara zanj, prasec) in sem precej vesela, ker je tudi novi zdravnik super. Sestra je rekla, da je delo z njim čista poezija. Iiiiii. Zakaj so najbolj prijazne sestre vedno tiste, ki so nekje samo začasno?

Pa še kri so mi vzeli. Očarana sem bila nad kvazi pomirjujočimi slikami živali, ki so jih nalepili na bližnjo steno, kamor gleda stol za spuščanje krvi. Okej, odvzem krvi. Ko smo bili majhni, so nam kri jemali tako, da so nas posedli na mizo za pregled in to je bilo to, sedaj pa se vsedeš v prav strašljiv stol z nastavkom, kamor daš roko. Jep, že dolgo nisem dajala krvi. Nazadnje so mi jo spuščali pred leti, ko so preverjali, ali se mi kaj počasneje ustavlja. Se. Malo. Nič posebnega.

roka.jpg

Čeprav mi še vedno ni čisto jasno, kakšno povezavo ima kri s kašljanjem, ampak okej. Saj mi je zdravnik razložil, ampak jaz si v takšnih situacijah čisto nič ne zapomnim. No, odvisno kaj. Nekatere stvari lahko tudi citiram. “Ali kadite”, je vprašal zdravnik, jaz pa veselo: “Ne!” “Škoda.” Škoda, je rekel! :D Hja, moje zdravstvene težave pač nimajo lahke rešitve, je pa res, da se ponavadi tudi odpravijo same od sebe in večno ostanejo zavite v tančico skrivnosti. Ah, kako poetično … To je tako, če te pretipa zdravnik, s katerim je delo čista poezija.

 

Avtor irena, zapisano 7.07.2008 ob 17:32 pod krneki. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

56 odgovorov na “Zavarovalniški oksimoron”
  1. šuši - 7.07.2008 ob 17:39
    šuši

    hehe, zdaj pa mi razloži, zakaj hodiš z vatko na avtobus. Če bi bila brez, bi vsaj mislili, da se drogiraš :D

    Ne mi o menjavanju zdravnika, prosim. Jaz moram vse menjat počasi :roll:

  2. marilyn - 7.07.2008 ob 18:01

    js sm glih menjala zobozdravnico ker se je moja prejšnja odločila da bo začela zaračunavat :D in zdj sm super duper zadovolna. z zdravnico pa nimam težav. no ja, težave so relativne. skos me nadira :P

  3. Tomi - 7.07.2008 ob 18:17

    Ko se v zdravstvu stroka in birokracija spopadeta, vedno zmaga plačnik, torej zavarovalnica - alias birokracija.

    Drugače se pa za termin lekarniški delavec - ki me mimogrede spominja na pristaniškega delavca v tej konotaciji, uporablja lep termin farmacevt. Magister farmacije, tudi po želji.

    suši: odvisniki nimajo vatiranca in micropora prelepljenega čez.

  4. irena - 7.07.2008 ob 18:30
    irena

    @šuši, sej sem dala dol takoj po tem, ko sem fotkala :D

    @Tomi, a s tem hočeš rečt, da so delavci v pristanišču manj vredni kot tisti v lekarni? govorila sem pač o zaposlenih.

  5. Tita - 7.07.2008 ob 18:38

    Jaz ravno razmišljam o menjavi moje zdravnice……..kako je pa temu stricu ime? :D

  6. Tomi - 7.07.2008 ob 18:38

    irena: ne, samo kot borko za lepo slovenščino in uporabo različnih izrazov sem te opomnil, da obstaja bolj specifičen termin. Delavec v avtomehanični delavnici - avtomehanik, če gre za tistega, ki dejansko popravlja avtomobile. In v lekarni na recept izdaja samo diplomirani farmacevt s strokovnim izpitom - in temu to je poklic magister farmacije.

    Fair enough?

  7. paxman - 7.07.2008 ob 19:20

    Aaaaa, zlobni hekerji so po Kliku shekal še ZZZS! Aaaaaaa!

  8. pikicavelika - 7.07.2008 ob 19:58
    pikicavelika

    a so te slučajno razrezal po dolgem in počez? mislim z iglo? da ti je tako širok micropor čez nalimala tetka, ki kri jemlje? (domnevam, da je tetka, vsaj po izkušnjah sledeč ;) )
    kri ima pa veliko pomena s kašljem. protitelesa in vsa druga markirna sredstva se pridrajsajo v krvni obtok in kažejo sve i svašta. :D

  9. marina - 7.07.2008 ob 21:20

    dolgi tanki prstki :oops:

  10. Nataša - 7.07.2008 ob 21:57

    To z zavarovanjem je meni čist logično - obvezno je plačano, osnovno pa ni podaljšano… Sploh ni dileme… Za podaljšat obvezno je treba vtaknit kartico v avtomat, za obvezno je pa treba evrčke dajat..

  11. nik. - 7.07.2008 ob 22:39

    ja :O
    te stoli so res grozni
    zadnič uletim u nou labaratori u bolnic da mi uzamejo kri in sm biu čist u šoki ko sm un stol zagledu
    zgleda kot s kake grozlivke alneki

    sploh se nism hotu gor usedit pa sm neki časa ke stau tm :D

  12. irena - 7.07.2008 ob 23:35
    irena

    @Tomi, saj nihče ni rekel, da nimaš prav, ampak tekst je vseeno moj in zanalašč sem napisala delavci v lekarni, ker sem pač hotela te besede v besedilu, vsako zase. slovenščina in lepši izrazi nimajo nič s tem.
    in izobrazba zaposlenega v lekarni me še vedno ne zanima in v mojem zapisu nima popolnoma nobene vloge.

    @Tita, moraš živeti v Šiški, da si lahko izbereš zdravnika iz šišenskega zdravstvenega doma. :)

    @pikicavelka, ne vem, zakaj je tako huge selotejp, očitno me je hotela še malo zdepilirati :mrgreen:

    @marina, prstki so bolj v daljavi, tako da izgledao bolj tanki kot dejansko so ;)

    @Nataša, a ni logično, da je bila zadeva slikana na avtomatu za potrjevanje kartic? torej bi bilo osnovno zavarovanje potemtakem s tem dejanjem podaljšano. pa ni bilo, ker ga pač ni.

  13. Luka - 7.07.2008 ob 23:46

    Ej v bolnicah so pa res vedno sami neki problemi, jaz sem bil v bolnici zaradi slepiëa je same norosti .. skoraj sem umrl. :>

  14. Tomi - 8.07.2008 ob 00:57

    irana: potem je aroganca še vedno na tvoji strani, očitno. Meni se pač zdi rahlo izven konteksta zaradi slogovnega toka uporabljati splošen izraz, če obstaja pravilnejši.

    Tita: verjetno ima Terziča. To je poleg Klimzsa edini zdravnik v ZD Šiška in ker je Klimzs bolj za šolajočo mladino, je Terzič logična izbira.

  15. Tomi - 8.07.2008 ob 01:01

    Tita: poleg dveh ostalih, ki pa sta tudi manj splošna - en je pulmolog, Kovača pa mislim, da tudi nima. Jaz sem še vedno za Terziča.

    irena: irana je bilo seveda mišljeno tebi, šlo je zgolj za manjši zatipk.

  16. silvestre - 8.07.2008 ob 03:14

    Valda je mislo na ‘pušenje’ pa je zato rekel škoda… ;)

  17. Tita - 8.07.2008 ob 07:34

    Potem se moram pa preseliti. :) Dr. Kovača pa mogoče celo poznam.

  18. irena - 8.07.2008 ob 08:35
    irena

    @Tomi, meni se pa zdi, da lahko zaradi slogovnega toka napišem čisto vse, kar si zaželim. ne vem, kaj ima aroganca z avtorstvom.

    in ni Terzič, prvič slišim zanj.

    @silvestre, you dirty, dirty man :mrgreen:

  19. Dicky Hardy - 8.07.2008 ob 08:38

    Pa bi mu ja malo popušila cigaro! Upam da si mu vsaj dovolila da ti je izmeril tvojo notranjo temperaturo!

  20. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 08:48

    Jejhata jej magister farmacije, saj jih popolnoma spoštujem in sploh, ampak, a se še komu zdi hec, da je nekdo magister, ko konča fakulteto? Nekateri morajo zatem še magistrirat ;)

  21. Pris - 8.07.2008 ob 08:57
    Pris

    Meni so pa na ZD Šiška, kamor sem hodil kot otrok, izgubili zdravstveni karton. Sedaj imam novega, ki je skoraj popolnoma prazen, tako da uradno nisem prebolel nobene otroške bolezni, prav tako pa uradno tudi nikoli nisem bil cepljen. :D

    @kavo_prosim: Načeloma se strinjam, ampak meni je itak popolnoma vseeno, kakšen je naziv po opravljenem šolanju. Zaradi mene se lahko tudi nekdo s končano srednjo gradbeno (naključno izbrana šola!) podpisuje z “dr.” Delodajalec, ki da nekaj nase, že ve, kaj in kako, če pa si kdo z nazivi zgolj zvišuje ego, pa tudi prav, pa naj bo še tako patetično.

  22. irena - 8.07.2008 ob 08:59
    irena

    oookej. jst sem pa mislila, da je neumno že to, da od fotra kartoteke, ki sicer ni bil pri zdravniku že 20 let, niso vnesli v računalnik. tko, logično se mi zdi, da pri uveljavitvi računalniškega sistema pač prepišeš in vneseš vse dotedanje podatke notri. :)

  23. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 09:05

    ja saj imaš čisto prav, naziv še ne naredi človeka… Je pa res, da čisto zanemarljivi pa nazivi tudi niso, sploh v delovnem okolju javne uprave, hočeš nočeš se odnos ljudi spremeni,

    Kar se pa tiče nekaterih del, jih pa z par dnevnim tečajem lahko opravi vsak, nekaterih pa ne - delo ni nič manj cenjeno, ko je opravljeno, ampak razlika pa še vedno je. Zobodravniku bomo morda pustili pleskat atanovanje, slikopleskarju pa ne bomo dali popravit zob, kajne :)

  24. Pris - 8.07.2008 ob 09:13
    Pris

    @kavo_prosim:
    Vem, da je v državni upravi izobrazba glavni kriterij za pridobitev določenega uradniškega naziva. Tam tudi še vedno velja, da obleka naredi človeka.

    Mislil sem na “delodajalca, ki da nekaj nase”, kar javna uprava vsekakor ni. :P

  25. arabella - 8.07.2008 ob 09:27

    Uf, jst sm pa razmišljala kje sem že vidla tak “tepih”…
    Ni mi potegnilo, da je to bus. Pač prezgodnja ura zame.

    Ker je že govora o dohtarjih: nujno moram najti enega zobozdravnika, ker me prejšnja ne mara več. ALi mi lahko koga priporočite?

    Irena, sori ker smetim tvoj blog…

  26. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 09:29

    Se ne morem strinjat, da je izobrazba in obleka eno in isto. Obleko se kupi, za izobrazbo je treba pa nekaj delat in naredit. Priznam, da je slovenski visokošolski izobraževalni sistem pod vsak kritiko, ampak nekaj pa vseeno šteje, morda ne toliko kot štiri leta prakse pri popravljanju avtomobilov, ampak saj so avtomehaniki precej bolje plačani od uradnikov ali pa splošnih zdravnikov.

    Delodajalec ki nekaj da nase je pa kdo?

    Sploh pa je lahko človek dober in kultiviran ne glede na izobrazbo, celo izobražen ne glede na naziv, ampak izobražene ljudi dajati v nič je pa po mojem mnenju znak naše (slovenske) malomeščanske omejenosti.

  27. Pris - 8.07.2008 ob 09:44
    Pris

    @kavo_prosim:
    Tudi jaz nisem enačil obleke in izobrazbe. Navezal sem se na tvojo trditev, da se odnos ljudi v delovnem okolju državne uprave hočeš nočeš spremeni, ko se omenijo nazivi. Podobno je z obleko. Kravata še vedno naredi nek vtis.

    Država je slab delodajalec, ker zaposluje in imenuje v naziv predvsem po kriteriju izobrazbe in delovne dobe, razen v primerih, ko gre za zveze in poznanstva. Napredovanje je ravno tako vezano skoraj izključno na formalne pogoje, ne pa na dejansko znanje, trud, uspešnost ipd. Napredujejo ljudje, ki dosežejo nek pogoj, ne pa tisti, ki bi si to dejansko zaslužili, zato ni nič čudnega, da mladi ne vidijo nadaljevanja svoje karijere v okviru državne uprave. To videvam praktično vsak dan.

    Izobraženih pa nikoli ne dajam v nič, sploh ker sem tudi jaz večino življenja posvetil šolanju in strokovnemu izpopolnjevanju. ;)

  28. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 09:45

    aaaa.

  29. MM - 8.07.2008 ob 09:54

    Nazivi so res večinoma zadeva za pumpanje ega in postavljanje neke nezdrave hierarhije.

    Meni grejo kar lasje po konci ko po 25 letih skupnega dela kliče medicinska sestra v srednjih letih enako staro zdravnico “Gospa doktor, gospa doktor, pridete!” ona pa njej “Ja Marinka saj sem že tukaj” - “Gospa doktor, telefon imate”. - Po 25 letih je ena “Gospa doktor” druga pa samo “Marinka”.

    Podobno je tudi pri direktorjih in jihovih podrejenih… kjer je Direktor pogosto “Gospod Direktor” brez imena, podrejeni pa so Mirkoti in Slavkoti, ne glede na leta in včasih tudi formalno izobrazbo.

  30. Tomi - 8.07.2008 ob 10:20

    irena: vidim, da si ali malo trmasta ali pa ti je blogerska slava malo v glavo stopila. Kakorkoli, samo dobronamerno sem te opozoril, kar je v končni fazi tudi splošna razgledanost. In te se ne bi smela braniti.

    kavo_prosim: tako kot dr. med je tudi mag. farm SAMO strokovni naziv, ima zgodovinsko podlago in se uporablja za imenom. Žalostno je, da nekateri očitno ne ločite med akademskim nazivom magister znanosti in strokovnim mag. farm.

    Je pa res, da se predvsem dr. med kot doktor XYZ uporablja večinoma napačno. Ima pa tudi spet zgodovinsko podlago, ni pa najbolj pravilno. Sem pa mnenja, da v kolektivu, kjer so odnosi urejeni, nazivi nepomembni. Hierharija in odnosi pa morajo biti jasni.

  31. irena - 8.07.2008 ob 10:27
    irena

    džizs, pač vztrajam pri svojem in ne vem, kaj ima to veze s trmo ali “blogersko slavo”. nenehno sprejemam pravopisne popravke, v večini primerov so več kot dobrodošli, slogovnih pa pač ne bom, tu potegnem črto. mislim, da sem do tega več kot upravičena, tako kot je do tega upravičen katerikoli bloger.

  32. ninamalina - 8.07.2008 ob 10:36
    ninamalina

    jaz sem pa mislila, da je delavec vsak, ki dela :???:

    spet delate znanost iz ničesar

  33. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 10:45

    Ja saj ima vsak od nas nek način za validacijo lastne (ne)pomembnosti. Tisti, ki vztrajajo na naslovih mnogokrat ne dobijo ali pa ne zahtevajo osnovnega človeškega spoštovanja, potem se nekako vlečejo ven tako, da zahtevajo upoštevanje naziva. Ponekod na nazivih temelji hirearhija, ki je popolnoma nenaravna, nekateri, ki so sposobni voditelji, niso pa pridobivali nazivov morajo upoštevati tiste, ki so počeli obratno, ne glede na to ali so sposobni za vodenje ali ne.

    Ravno v državni upravi je situacija najbloj očitna, ker vodje kabinetov ki mnogokrat nimajo več kot diplome ukazujejo kolektivu doktorjev znanosti in magistrov, sami pa ubogajo politične funkcionarjae, ki teoretično lahko nimajo druge izobrazbe kot osnovno. Znanstveni nazivi ne tehtajo nič, tehtajo pa “strokovni” nazivi (minister > državni sekretar/vodja kabineta > svetovalci 3, 2, 1 …)

    Pri vsem tem pa prodajalec v trgovini z zdravili drži naziv magister. Morda zna zmešati zdravilo, ampak za nas je to pač nekdo, ki ne sme svetovati zdravil, saj ni zdravnik… Je pa zgodovinsko utemeljen do naziva, ker se časi pač še niso spremenili povsod. Dr. France Prešeren je zaključil triletni študij prava. Če bi danes študentje tretjega letnika prava zahtevali (sklicevajoč se na zgodovinsko pravico), da jih profesorji imenujejo gospod doktor, verjetno ne bi dosegli svojega. :)

    Je pa tudi res, da so bile včasih na svetu snažilke, pač zato, ker so skrbele za snago - danes pa so čistilni tehniki (če so se izobrazili iz čistil ipd.) tako da pri njih “zgodovinska danost” tudi ne velja nič. Vse leporečenje okrog tega kje kdo postavi naziv nima nekega večjega smisla, razen pri dr med - kjer po nazivu vemo, da nam raka na dojkah ne tipa doktor znanosti ampak profesionalec, ki se je za to usposobil.

    Skratka zgodovina naj bi bila podrejena spremembam, ki so njene posledice… a ne? Nisem čisto prepričan ali so farmacevti diplomirani, ali imajo triletno višjo šolo ali ap morda kot zdravniki deset let študija (v to zadnje malo dvomim), ampak zame je bistveno, da oseba, ki stoji za pultom razume, ko jo prosim za saridone in rutacide, če pa bi slučajno hotel strokovno mnenje o tem, katero mazilo je najboljše za moj tip kože, bi pričakoval izobražen odgovor po popolnoma istem principu kot v prodajalni z elektroniko pričakujem nasvet glede nakupa surround sistema. Po tej logiki torej oramo poslej prodajalce dvd playerjev in računalnikov preimenovati v magistre elektrotehnike? Morda, če zaključijo kakšno formalno izobrazbo (kolikor letna je že).

    Oprosti Irena, za ta dolgi post, tema je precej zanimiva, a s tvojo kevjo ima res bolj malo zveze. :)

  34. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 10:46

    hahaha kevjo - mislil sem “krvjo”

  35. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 10:47

    @ ninamalina - vidiš mene se pa tema nazivov dotika zelo osebno in veliko razmišljam o tem, zakaj in kako…

  36. Pris - 8.07.2008 ob 10:49
    Pris

    Odličen kmentar, kavo_prosim! :)

  37. Tomi - 8.07.2008 ob 10:55

    Velik del tvojega zapisa seva zgoraj omenjeno malomeščansko ozko gledanje in zavist.

    Pa sem bom ustavil na eni ali dveh točkah. Kdor ima strokovni naziv mag. farm. ima končan devetsemestrski študij, ki se konča z diplomo in zagovorom te ter pripravništvom, ki ga opravi na Ministrstvu za zdravje. Toliko o tem, kakšno izobrazbo imajo “prodajalci v trgovinah z zdravili”.

    Kar pa se tiče kadra v trgovinah z elektotehniko, je res da lahko superioren na svojem področju, samo izven tega pa ni nujno/obvezno.

    Naravoslovni študij pa ti da širino, tako da lahko delaš na toliko področjih, tudi izven ožje stroke, da si niti ne predstavljaš. Ker žal, gledaš ozko.

  38. irena - 8.07.2008 ob 10:59
    irena

    :roll:

    me veseli, da si dojel poanto.

  39. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 11:05

    Tomi oprosti, če sem ti stopil na žulj, prepričan sem, da veš veliko na širokem naravoslovnem področju. Pri svojem razmišljanju in sklepih pa vztrajam dalje, ne ker bi te hotel osebno napasti, ampak zato, ker “razmišljaš ozko” pač ni argument. Mene prav nič ne boli, če se nekdo naziva magister farmacije, pa četudi je njegova izobrazba po stopnji enaka diplomiranemu, recimo, upravniku. Me pa čudi, da se kompleks nekoga, ki bi rad v življenju (kot mi vsi) imel občutek da je pomemben, zdravi z poudarjanjem lastnega naziva. Človek, z vsem svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi, znanjem, razuevanjem in modrostjo je pač vsekakor več kot naziv (ali pa manj). In potem drži to kar sem že omenil, da ponekod ljudje sodijo po nazivih, samo sej ponekod pa po izgledu, drugje spet po obleki - nazivi, struktura kosti in mišic ter obleke niso nič krive, kriva je človeška omejenost in nagnjenost k posploševanju.
    O tem kako pošteno je razmerje med nazivi raje ne bom več izgubljal besed, ker je faktorjev mnogo preveč za post na blogu o jemanju krvi in zavarovanju.

    Vsakemu je jasno, da magister farmacije in magister jezikoslovja nista vložila enako truda v svojo izobrazbo (in časa in denarja), tako, da je po svoje čisto fer razdelitev, saj poslovna sekretarka tudi zveni kot velepozicija, pa je v resnici navadno zadolžena za tipkanje in kavo :).

    Še enkrat se ti opravičujem, ker sem ti očitno stopil na žulj in še enkrat poudarjam, da tvojih argumentov ne sprejemam.

  40. šuši - 8.07.2008 ob 11:06
    šuši

    a joj, mene pa najbolj razveselijo ljudje, ki mislijo, da znajo brati, pa ne znajo. Nkeateri v svojih komentarjih to kar krepko dokazujejo. In svoj prav hočejo dokazati s pomočjo napadov, ker zmanjka argumentov. Ahhh…

  41. ninamalina - 8.07.2008 ob 11:06
    ninamalina

    umm, tomi, meni se zdi veliko bolj malomeščansko vrednotenje ljudi izključno glede na izobrazbo.

  42. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 11:06

    @ ninamalina, o “delanju znanosti”: nekoč sem poslušal predavanje o izmišljanju nazivov v osemdestih letih 20ega stoletja, kot alternativi dvigu plač… ;)

  43. Pris - 8.07.2008 ob 11:07
    Pris

    Tomi, razumem tvoj gnev, ampak tako širino ti da tudi marsikateri drug študij. Kar se pa zavisti tiče, očitno se ti res gre, da se tvoj naziv adekvatno zapiše, ker se drugače niti ne bi javil na tem blogu. Glede strokovnih nazivov sem pa že napisal, da mi je vseeno, kako se posamezni cehi poimenujejo po opravljenem študiju. Kar se mene tiče so lahko vsi doktorji.

    Meni se osnovni Irenin zapis, vir tvojega gneva, sploh ne zdi napačen. Jasno, da obstaja tudi natančnejši izraz, ampak v kontekstu besedila mi “delavec” bolj paše. Slogovna preferenca pač. To nikakor ne omalovažuje študija farmacije (tudi pri meni je bil opcija) ali farmacevtov, ki so zaposleni v lekarnah.

  44. ninamalina - 8.07.2008 ob 11:10
    ninamalina

    kavoprosim: za naziv mi pa res dol visi, naj mi raje dvignejo plačo in me kličejo vajenka. :D

  45. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 11:10

    Tudi jaz razumem tvoj gnev Tomi, sem se že sam zalotil, da me nervirajo ljudje, ki moj profil označujejo (kot sem čustveno reagiral) omalovažujoče. Ampak, jaz in ti veva koliko in česa sva sposobna, in to se v najinih življenjih lepo kaže iz dejanj, ne pa iz naziva. (vssj po mojem)

  46. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 11:11

    A ne ninamalina - smao če pa to ni opcija, potem pa prosim za konkreten naziv, recimo “Tisit veliki in sploh … ON!”

    :D

  47. kavo_prosim - 8.07.2008 ob 11:12

    Dodolite da vam predstavim kolega: to je naš “Tisti veliki in sploh … ON!” Janez Novak (ime je fabricirano)

  48. Tomi - 8.07.2008 ob 12:23

    Bi lahko na vse skupaj še kaj napisal, pa mi čas in razmere ne dopuščajo. Na kratko: če stroka ne stopi skupaj in se bori za svoje pravice, kar vključuje vse aspekte, od tega, kaj sploh je njeno področje in ne zgolj ljudem ozko poznano, ali pa naziv, ali karkoli drugega, potem je nihče ne upošteva. Tako potem farmacevt “prodaja zdravila”, avtomehanik “nekaj šravfa”, zdravnik “peca sestre in hodi na kavo”, tajnice pa “šarmirajo šefa”.

    Najprej pa si razlagajte po želji. Svoje sem povedal.

    kavo_prosim: mogoče sem prehitro prebral in spregledal določen del tvojega zapisa. Od tod tudi opazka na ozko gledanje. Sedaj se mi zdi, da ga ne vidim toliko.

  49. MATEj - 8.07.2008 ob 16:38

    No jaz mam trenutno podoben problem. Mam zadržno obvezno zavarovanje, ker naj bi bil nereden plačnik! Gre za neko napako, ki pa jo dacarji odpravljajo že en teden! Jaz pa medtem ne morem dobit niti zdravil, ki jih redno jemljem?! Mislim, halo?!

  50. Tomi - 8.07.2008 ob 21:43

    Matej: lahko jih dobiš, samo žal moraš plačati med 25 in 75% cene zdravil, ki jo sicer ZZZS refundira, ko se zadeve uredijo.

    Kot sem napisal zgoraj, zavarovalnica ima vedno prav.

  51. MM - 9.07.2008 ob 08:09

    Upam da tistim, ki jim naziv in priznanje 9 letnega študija, napišejo tudi na nagrobnik “dr. med.” ali pa “mag farmac.”.

  52. Tomi - 9.07.2008 ob 12:29

    MM: ti mogoče manjka en konkreten del stavka?

    Pa vidim, da eni ne ločite med zavestjo in prevzetnostjo. Žal.

  53. irena - 9.07.2008 ob 12:47
    irena

    … se oglasi človek, ki mi je očital prevzetnost zgolj zato, ker vztrajam pri celovitosti lastnega teksta …

  54. Tomi - 9.07.2008 ob 14:41

    irena: ne samo, da si trmasta in da imaš rahle težave z razbiranjem subtilnih (ali pa tudi ne) razlik, vidim, da še vedno moj komentar in njegova nadaljevanja dojemaš kot poseganje v samostojnost tebe kot avtorice. Nikjer nisem zahteval, da popraviš besedilo, samo iz prve roke sem podal lastno mnenje in v nadaljevanju samo argumentirano odbijal (ne)argumentirane napade.

  55. irena - 9.07.2008 ob 14:47
    irena

    :roll:

    i give up … pripni si medaljo, jo požegnam.

  56. Tomi - 9.07.2008 ob 14:56

    Bom odgovoril v enakem tonu: Hvala.

Komentiraj