Irena Sirena

Smell like you mean it.

« | | »

MTV EMA 2008 ali What the fuck was that?!

7.11.2008

Jep, to vprašanje si lahko postavim na več nivojih, čeprav je klicaj povsem odveč. Ni bilo dovolj pretresljivo za klicaj. Po ogledu včerajšnje podelitve evropskih nagrad MTV sem ugotovila, da je bila lanska podelitev ali zelo dobra, ali pa imam jaz slab spomin. S to iztočnico sem še enkrat prebrala lanski tekst na to temo, kar je bila velika napaka, ker sem s tem izgubila ves navdih. Kako naj presežem lansko kritiko? Ker lani vseeno ni bilo tako slabo kot letos, pa vseeno še zdaleč ni bilo dobro.

Zgolj dejstvo, da podelitev vodi Katy Perry, je zgrešeno že v osnovi. Od kdaj one hit wonderji1 postanejo voditelji takšnih zadev? Saj je gospodična cela mala glumica, ampak od nje in njene kvazi koketnosti ni bilo nobene koristi. Na tako prireditev bi morali poslati nekoga, ki ima vsaj nekaj kredibilnosti in avtoritete, da bi gledalec lažje preslišal ves šunder naokoli. Podelitve MTV so resnično najbolj glasna zadeva daleč naokoli; občinstvo nikoli, ampak res nikoli ne neha kričati. I think they should all go see a doctor. Situacija je drugačna pri filmskih nagradah MTV, kjer v bližini odra pač ni oboževalcev, ampak le zvezdniki, ki lepo čičajo na svojih natreniranih ter namaziljenih ritkah in so tiho ob vseh pravih trenutkih.

Katy, katere edina funkcija (poleg koketiranja za idiote) je bila očitno preoblačenje v bedasta oblačila in poziranje ob wannabe pinup scenah, je bila tako zelo brezvezna, da jo je čisto mimogrede in brez truda zasenčil tudi izjemno nezanimivi Jared Leto, ki je letos prevzel čebljanje v VIP baru. Čebljanje je bilo seveda bolj enostransko, ker dečko pač resnično ne dojame poante vpletanja zvezdnikov v pogovor. Lanski Dave Grohl je bil bolj zabaven, pa še z lanskim voditeljem Snoop Doggom sta se lepo dopolnjevala; Dave je deloval rahlo okajeno, Snoop pa rahlo zakajeno. Brez razkazovanja alkohola in ponavljanja besede shit (ter bolj redke fuck) – ker v Evropi to pač lahko delamo tudi na televiziji – seveda ni šlo. Res, Evropa bi se lahko v Ameriki kot turistična destinacija reklamirala zgolj z dejstvom, da se lahko pri nas preklinja in pije v javnosti. Višek sreče.

Wannabe Dita for the teenagers?

Kako točno so se na isti prireditvi znašli Grace Jones, Paul McCartney, Tokio Hotel in Katy Perry, mi ni čisto jasno. Zraven dodaš še največkrat omenjanega neprisotnega popkulturnega zvezdnika dneva (Baracka Obamo), pa imaš čudovit mashup. And I strongly, madly, deeply hate pointless mashups. Da ne omenjamo  (sicer neprisotnega) Ricka Astleyja. Še vedno ne morem verjeti, da celotna mimogrede sekvenca s kategorijo, v kateri je zmagal (Best Act Ever), ni bila šala. Nominirani so bili sicer še Green Day, Aguilera & Spearsova, Tokio Hotel ter U2. (In en konkreten ”what the fuck?!” je spet na mestu.) V bistvu prireditve sploh ne bi bilo potrebno komentirati, samo to kategorijo bi omenila, pa bi bilo večini jasno, koliko je ura.

Od nastopov mi je bil všeč le Kanye sredi beline in The Killers v kvadratkih sredi super scene. Beyonce niti robocop (ali wannabe borg) oprava ne more pomagati pri dolgočasnosti njene nove če-bi-bila-fant pesmi, Kida Rocka in njegovo posilstvo Sweet Home Alabame še vedno vztrajno ignoriram, Take That pa sploh opazila nisem (razen tega, da je s staranjem Gary Barlow postal ta luštni član skupine, recimo).

Največji debilizem pointless prireditve je bila (poleg idiotskih kategorij, ki jih verjetno pri mtvju še sami ne razumejo) letošnja novost pri razglasitvi nagrad – po predstavitvi nominirancev sta se mimo ekranov v dvorani namreč zarolala tretje in drugo uvrščeni izvajalec, nato pa je podeljevalec razglasil prvo mesto. Odurno. In tako bedasto izvedeno, da je trajalo pol ure, da sem sploh dojela kaj počnejo. Mogoče bi bilo bolje, če sploh ne bi opazila tega …

Na Katy mi je bila všeč natanko ena oprava. Castelbajac.

David je sicer napisal, da je beseda dneva groteskno. Ampak meni je groteskno všeč. Včerajšnjo bizarko bi lahko res še najbolje zajela z “what the fuck?!”. Kaj je bilo tisto na koncu pa tudi ne vem,2 ampak še vedno mislim, da gre – glede na to, da mi MTV EMA že nekaj časa niso niti najmanj všeč in so zdaleč najslabše med mtvjevimi nagradami - za narobe usmerjeno pasivno agresivnost.3 Ali poskus umora. Če bi imela polna usta se tole mogoče pač ne bi končalo dobro …

  1. Zame je še vedno samo tista, ki je bojda kušnila punco in sedaj vsem mori s tem. []
  2. Komentatorka je na koncu dejansko izustila nekaj v stilu zahvale Ireni Sireni. I don’t know what the fuck was that. Just send flowers next time. []
  3. Yes, I’m a cynical person. Deal with it. []
  • Share/Bookmark
 

Avtor irena, zapisano 7.11.2008 ob 11:04 pod dogaja se. Tako komentiranje, kot tudi pinganje sta trenutno onemogočena.

66 odgovorov na “MTV EMA 2008 ali What the fuck was that?!”
  1. artificial - 7.11.2008 ob 11:21
    artificial

    Prov čaku sm na ta zapis. :)

    Na srečo nisem gledal več kot pet minut, na žalost pa sem zamudil dva nastopa, ampak sej mamo YouTube. :mrgreen:

  2. Blazz - 7.11.2008 ob 11:27

    ej, tole ti pa lahko potrdim. presegla si lansko kritiko!! :cool:

  3. irena - 7.11.2008 ob 11:32
    irena

    oh tenkju :mrgreen:

  4. maja - 7.11.2008 ob 11:34

    hehe še dobro, da sm se včeri raje odločila za knjigo :D

    sicer pa me je branje tele kritike spravilo v dobro voljo… go figure :D

  5. Met(k)a - 7.11.2008 ob 11:41

    Meni je Kid Rock al kaj je un debil, no, men je to isto ko Vili Resnik v Sloveniji. Komad pa tak odvratn,da bi ga res moral prepovedat.
    A res so te omeninili? Ma, sem ti jst rekla, da te kopirajo … :)

  6. LaLa - 7.11.2008 ob 12:10

    idiotizem.totalen.

  7. coldhardbitch - 7.11.2008 ob 12:15
    coldhardbitch

    Katastrofa od prireditve, res. Čeprav mi je bila Katty na trenutke zelo prikupna. Paul pa se je meni zdel … stoned or something :D

    Btw, you’re officially famous now :P

  8. GSH - 7.11.2008 ob 12:22

    komad od kid rocka- sweet home bullshit-rama
    Katty Perry- tako antipatična da bi jo morali izvoziti na mars pa še tako bi verjetno vračala napad z komadom i kissed an alien and i liked it

  9. Pris - 7.11.2008 ob 12:29
    Pris

    A se je samo meni zdelo, ali pa je Paul zgledal, kot da mu manjka približno 24 milijonov funtov? :P

  10. lily - 7.11.2008 ob 12:34

    Jaz sem se tud spraševala, zakaj se ti je na koncu zahvalila. Res ne veš?
    Drgač pa mi nastopi niso bli (vokalno) slabi, Kanye je bil pa res dober, hud komad.
    Perryjeva tud ni vodila preveč dobro, ne.

  11. irenca - 7.11.2008 ob 12:37
    irenca

    Čak…tebi se je komentatorka zahvalila? Zakaj, mislm kaj točno je rekla?

  12. McFly - 7.11.2008 ob 12:46

    Pri Ricku Astleyu gre za primer fenomena Fredija Milerja.

    Rick Astley became the subject of a viral Internet meme in which an estimated 25 million Internet users were tricked into watching Rick Astley’s video “Never Gonna Give You Up” by posting it under the name of other popular video titles. The practice is now known as Rickrolling.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrolling

  13. lily - 7.11.2008 ob 13:00

    Meni se je zdelo smešno, ko je Pink prišla na oder po nagrado in zapela: “I guess I should thank my husband but I don’t know where he went.” :lol:

  14. N. - 7.11.2008 ob 13:41

    Meni je bil všeč nastop Duffy, ampak njo lahko le poslušam in ne gledam.

    Ni mi jasno, kako lahko v dveh močnih kategorijah zmaga Britney v formi, v kakršni smo jo gledali letos.

    Tole s to Katie pa tudi jaz ne razumem – en komad in to je to. Aja, zdaj baje že dva.

  15. nik. - 7.11.2008 ob 13:54

    haha
    Tud jaz sm slišu tist hvala Ireni Sireni. In sm prou čaku tolo kritiko da vidm kake zasluge si mela pr tem prenosu :D
    Just send flowers next time. :)
    Zgleda nobenih

    Drugač se mi je pa Katy zdela prou fajna. Čeprau jo sploh ni bilo velik na odru

  16. irena - 7.11.2008 ob 15:28
    irena

    čist nobenih zaslug, zato pa sumim, da je passive agressive :mrgreen:

    @lily, pojma nimam :)

    @irenca, rekla je samo “hvala ireni sireni”, kolikor sem slišala. go figure.

    @N., se mi zdi, da sploh nikoli še nisem videla Duffy v živo. Res jo je bolje poslušati kot gledati, pa se še ne morem odločiti točno zakaj.

  17. sirius - 7.11.2008 ob 15:30

    Tokio Hotel nominirani za best act ever? Ka pol ultimate legend sta pa Mili Vanili?

  18. irena - 7.11.2008 ob 15:33
    irena

    :lol:

    ultimate legend je Paul McCartney, ipak so bili v Liverpoolu :)

  19. Pris - 7.11.2008 ob 15:34
    Pris

    Sirius, nominacije so potekale po netu. Če je lahko SDS shekala ankete od Žurnala, potem nam je lahko vsaj približno jasno, česa so zmožni zafrustrirani in puzzle-spolne-usmerjenosti sestavljajoči oboževalci Tokio hotel. ;)

  20. Coccodrillo - 7.11.2008 ob 15:36

    Bedniki so te na naslovnici Siola scenzurirali.

    “MTV EMA 2008 ali What the heck was that?!”

    /fuck ‘em

  21. sirius - 7.11.2008 ob 15:39

    Irena misliš da so podelitve nagrad zrežisirane? Sam ne mi rečt da so Oscarji tut? :D

  22. heavyd - 7.11.2008 ob 15:54

    Ne vem če je koga to razbesnelo, ampak jaz sem bil pa pretty pissed off, da se je McCartney ful zahvaljeval (kao to everybody) Angliji pa Ameriki na EUROPEAN music awards!!!!!! pizda mu..

  23. heavyd - 7.11.2008 ob 15:56

    Sploh pa kar so delal Beatli pod Lennonom je blo super ..ostalo pa nek sentiš pop ..itak so rollingi sočasno ustvarjal in po mojem mnenju nardil 1000krat več dobrih komadov, pa še kar gonjo svoje ..medtem ko so Beatli neki fosili..

  24. Jean Tonic - 7.11.2008 ob 16:20

    Zakaj sploh zapravljati več kot pet minut časa z evropskimi nagradami, na katerih že nekaj let zapovrstjo nastopajo, so nominirani, pobirajo nagrade in jih vodijo praviloma Američani?!? Aja, saj res, Tokiohotel so Nemci…. uh….

    naredite si uslugo in ne glejte eMpTyVija…. sploh.

  25. Pris - 7.11.2008 ob 16:30
    Pris

    heavyd: Kako misliš “pod Lennonom”?

    Nimaš ravno razčiščenih pojmov, ker če je kdo fosil, potem so to Rolling Stones. :D

  26. Matej - 7.11.2008 ob 16:40

    Gledu sem sam zarad live nastopov, za tiste nagrade me pa prov mal briga, k so včas kr eni nominirani

  27. pet-in-g-seks - 7.11.2008 ob 16:50
    pet-in-g-seks

    irena.sirena in mtv-zahvala. opaaaa. lepo. :-)

  28. Fetalij - 7.11.2008 ob 17:01

    sploh ne vem, kdo je to prireditev še jemal “resno” oz. pričakoval nekaj spodobnega… očitno se je živelo v iluziji, da so 15 letniki vsaj na takem nivoju, kot smo bili mi včasih (damn, sliši se upokojensko) ampak očitno je razlika res velika. in ne mislim v pozitivno stran…

  29. Tanja - 7.11.2008 ob 17:29

    Da se oglasi še “krivka” za vprašanje dneva – zakaj hvala Ireni?
    Zakaj pa ne? In ne, se motiš, ne gre za nobeno pasivno agresivnost, včasih ti domišljija preveč dela v napačno smer.

    Dejstvo je, da je vse biznis. TV je biznis, blogovje je biznis, radio je biznis. Več ljudi te gleda, bere, posluša, bolje je. Kapitalizem par excellence pač. In Irena kot ena najbolj branih blogerk v Sloveniji hočeš nočeš posredno prispeva tudi h gledanosti MTVja. Bralcem je itak vseeno ali je kritika pozitivna ali negativna, učinek je vedno približno enak. In zato zahvala :)
    Lahko povem, da je bila gledanost včerajšnje podelitve izjemna. Mogoče je k temu kaj prispevala tudi Irena in mogoče naslednjič ne bodo rože, ampak kaj drugega.
    Sicer sem imela predvidenih še nekaj ljudi, ampak se zaradi norega timinga ni izšlo. Klinc.

    Glede prireditve same pa mogoče z mojega stališča samo to, da je bila organizirana izjemno, nobenega zajeba (kar ne morem trditi za Amere), vse je teklo po programu.
    Vsebinsko in glede resnosti prireditve si pač vsak ustvari svoje mnenje in prav je tako.

    @ Deusu, ker vem, da bo prebral tole pa samo tole: če bi Ireno vlačila po zobeh, ne bi bilo vprašanj zakaj zahvala. Bi vsi jasno vedeli kako in kaj.
    Drugo pa: MED GLASBENIMI NASTOPI NISEM GOVORILA (how rude of you!). Na koncu sem pač morala zaključiti in sem Katy Perry ukradla zadnjih 10 sekund pesmi (how rude of me), da sem opravila, kar pač zahteva od mene slovenski zakon. Jebatga.

    There’s no business like showbusiness.
    Pa veselo gledanje & pisanje še naprej!
    :)

  30. Tanwen - 7.11.2008 ob 18:11

    brrr, i can’t stand katy perry. resno,ženska mi je taaak antipatična..in tiste “girls, it doesn’t matter how big the banana is..it’s how u sit on it” cheap fore mi grejo na kozlanje. in na živce mi gre, ker niso coldplayi in ališa dobil nobene nagrade, ker si jih stokrat bol zaslužjo ko sluzavci tokio hotel itd.
    in kak zaboga je un turk premagu leono lewis?!! to mi še vedno ni jasn :D
    jared leto je pa hvalabogu ven iz “js-mam-krizo-srednjih-let-zato-furam-povoženrakun/depresivnapanda-stil” :D

  31. katarina - 7.11.2008 ob 18:50

    hihihi na siolovi naslovnici si “what the heck” to je pa najbolj smesno :D

  32. Ben Dover - 7.11.2008 ob 18:56

    Se strinjam z vsemi, ki so kakorkoli skritizirali prireditev. Nagrade itak že kar nekaj čas pobirajo MTV-jevi protežiranci, tako da postajajo večji cirkus kot Eurosong in predvidljivejše od mehiških limonad. In če bi včeraj še enkrat kdo Obamo omenil bi se takoj vpisal v ku klux klan in bi bil v prvi vrsti pri njegovem morebitnem fentanju.
    Slovenski kvazi povezovalki pa samo priporočilo naj se nauči pravilno naglaševati besede (npr. album) in pravilna imena skupin (30 seconds TO mars in ne from mars).

  33. irena - 7.11.2008 ob 19:06
    irena

    o ja, za tale album sem se tud jst zataknila :mrgreen:

    @Tanja, hvala za pojasnilo! :D
    sej v bistvu je bilo zelo zabavno presenečenje, samo res mi ni bilo nič jasno, heh.

    sem se ravno zavedla, da letos nisem nič kritizirala komentiranja, očitno popuščam :mrgreen: ;)

  34. Tanja - 7.11.2008 ob 19:21

    Obstajata dve možnosti:
    a) da sem bila toliko boljša
    b) da je bilo toliko ostalega za kritizirati.
    Resnica je najbrž nekje vmes ;)

  35. irena - 7.11.2008 ob 19:25
    irena

    recimo, da si bila nemoteča. sploh v primerjavi z vsem ostalim. :)

  36. someone. - 7.11.2008 ob 19:28

    omg Tanwen Coldplay pa Alicia niso dobili nobene nagrade??. Kam gre ta svet?(in ne ni retorično vprašanje!!)

    A mogoče kdo ve kdaj bo ponovitev EMA’S da si jih ogledam? eh pa sej jih bojo tk najbrš vrteli usake 4 ure po mtvju.. :oops:

  37. jinx - 7.11.2008 ob 21:38

    Včeri mi je Duffy zgledala kot ena mlajša, nepopravljena kopija Melanie Griffith, ampak glede na to, da mi je drugače všeč, ji oprostim :) Tud najboljšim se zgodi :)

  38. dmashina - 7.11.2008 ob 22:18
    dmashina

    tanja, kaj pa govorjenje čez Lako? Za Katy Perry ne zamerim. Čez njo bi tudi jaz govoril. :D Drugače pa hvala za vpogled.

  39. netko - 7.11.2008 ob 22:35

    in kaj je narobe z vodenjem Katy Perry? Tvoje izjave Irena so tako bolestno nevoščljive,kot če bi rekli, kako pa lahko neka Irena Sirena fura blog? ni primerna za to..,ampak nekdo ki je bolj strokoven, bolj zanimiv….bla bla… bul shit Irena, vse se da prodati, slabo in dobro. In v tem primeru sta bili obe slabi: Katy in Irena. Z eno samo razliko: Katy je pokasirala za svoje vodenje in ‘cirkus’ skoraj pol milijonski honorar, ki ga slovenska Irena -kvazi blogerka nikoli ne bo. Drugače je pa ta Katy pač taka kmečka deklina, ki že v njen divji spot nikakor ne spada in iz katere so se na EMI 08 pač malo ponorčevali,kot npr. iz Irene) Sleep well ob misli na honorar.

  40. Tanja - 7.11.2008 ob 23:00

    @ dmachina – Laka je bil druga zgodba. Dejansko so naredili Angleži en zajeb, čeprav so mi v režiji rekli da se ni nič slišalo. V bistvu še nisem dobila posnetka. Je mal grozljivo poslušat svoj glas, tako da tega raje ne počnem :)
    Skratka, Laka. V scenariju je bilo tako, da Jared napove zmagovalca regionalne nagrade, kar je pomenilo, da pač jaz napovem našega. Letos so seveda uvedli novost, da zahvalnega govora ne bo, ampak se gre takoj v nastop, kar je superkul, ampak v komori (komentatorski kabini) sem imela samo signal iz Londona, oni pa so šli direktno na Leono Lewis in potem Wombate. To sem na ekranu videla jaz in načeloma nisem vedela, kdaj se je zgodil regionalni preklop, zato sem pač morala komentirati Leono, ampak v resnici je mogoče bil že Laka, moj glas je šel pa čez, preden so me odklopili. Tako da tu je prišlo do kratkega stika. Upam, da se ni slišalo prehudo :) (prek računalnika iz moje kabine v režijo so bila sporočila malo drugačna, po spominu nekako takole:: wtf se dogaja??? a smo šli direkt na Regional UK al kaj, kdaj bo Laka?).

    Prosim in hvala za pohvalo o simpatičnosti (za multijezično tudi, čeprav ni bilo časa še za kak drug jezik, še SLO sem komaj kam stiščala).

    @someone – ponovitev bo na MTV Adrii v četrtek, 13.11., ob 22h, potem pa je naslednji vikend zmagovalcev.
    Na 4 ure jih pa ne smemo vrteti, ker imamo dovoljeno samo določeno število ponovitev :)

  41. Ana - 7.11.2008 ob 23:31

    don’t need to discuss o tem eventu :mrgreen: (z moje strani)…le: wtf in “zeeeeh” :D

  42. fetalij - 8.11.2008 ob 06:40
    fetalij

    eno vprašanje: kaj ljudje, ki to gledate, sploh pričakujete?

  43. jojo - 8.11.2008 ob 09:51

    bravo fetalij!

    iskreno meni je šel Jared Leto na živce, Kate je bila čisto ok. Čeprav verjamem, da predstavnice nežnejšega spola niste niti slišale kaj je govoril :P

  44. irena - 8.11.2008 ob 11:04
    irena

    na žalost smo zelo slišale. Leto je fenomen po izginjajočem seksapilu vse od My So Called Life :mrgreen:

  45. Nastja - 8.11.2008 ob 11:52

    Netko, se strinjam se. Irenin blog me sicer zabava, vendar mi gre to zafrustrirano in skrajno avšasto pljuvanje po Katty Perry že malo na jetra.
    Irena, nič nimam proti tebi, pa še poznam te ne, vendar me je tvoje sovraštvo do fletne ameriške punčke prisililo k temu, da sem na netu pobrskala za tvojimi fotkami.
    Žalostna resnica je, da nisi pretirano privlačna, da je Katty boljša mačka kakor ti, da sigurno tudi peti ne znaš tako dobro, kot ona, da ne boš zaslužila toliko zelencev, kot jih je ona in da bejbika počne stokrat bolj koristne stvari, kot ti.
    Katty je namreč posnela dober komad(če tekst ne bi bil tako utrgan,se ne bi več mogla zgovarjat na to, da Katty sovražiš samo zaradi tega, kajne?), ti pa se greš nenehen eskapizem ob gledanju lepih, slavnih in bogatih in o tem svojem begu od grdega in dolgočasnega vsakdana tudi pišeš. Sicer si duhovita, vendar si samo bralka pogrošnega modnega in trač materiala, ki o tem, kaj je videla in prebrala, tudi piše. Nisi kreativna, samo pisariš, kako oblekico ima una in kake čeveljce ima tretja, kako ti je nekdo lep, kake tortice ima ta ali oni lokal in bla bla bla. Redek biser so opisi koncertov, ki jih obiskuješ.
    Enostavno nisi ustvarila ničesar in nisi kreativna, si samo novinarka Ž-kategorije in nehaj se zaletavat v Katty, ki je ustvarila dobro pesem in izvrstno nastopa v zelo kvalitetnem videospotu. Ona zna rajcat tako z glasom, kot s stasom, ti pa si ena obsedenka z lepimi in slavnimi bogatašinjami, ki beži od dejstva, da je sama dokaj povprečnega videza.
    Skuliraj se.

  46. irena - 8.11.2008 ob 12:04
    irena

    dečvi je ime Katy, ne Katty.

  47. magrateja - 8.11.2008 ob 13:17

    :lol:
    samo bi res bilo lepo, če bi blog nehali brati ljudje, ki imajo očitno nekaj proti javnemu izražanju osebnega mnenja…
    (aja pa for the record katy se mi ne zdi kaj dosti lepša od irene)

  48. ema - 8.11.2008 ob 13:27

    @ Nastja,ker verjetno nisi stara več kot 13 let, mi dovoli da te tikam. Težko razumem tvoje ”rebeldevsko” zagovarjanje neke pevke, ki je na sceni šele par mesecev (btw. Irena piše blog že od l. 2006) Lahko ti pa samo povem, da si s tem postom užalila množico bralcev Ireninega bloga. Če morda še ne veš je Irenin blog eden najbolj branih v Sloveniji(http://www.blogorola.com/si/najbolj-obiskani-blogi), še sama praviš, da ga prebiraš, kako lahko potem tako žališ avtorico. Irene tudi jaz osebno ne poznam, vendar sem vsakodnevno fascinirana nad tem kako veliko ve o glasbeni in filmski umetnosti, popkulturi, udeležuje se in pororoča o različnih predstavah, koncertih, prireditvah vse to poleg tega,da piše tudi o svojih izkušnjah, dilemah, skrbeh,… Na njenem blogu vedno kaj novega izvem, se nasmejim, poistovetim skratka je nekaj unikatnega.

    Predlagam ti, da ustanoviš FC Katy Perry- s to predpostavko, da se najprej poučiš o tem kako ji je zares ime in zapustiš ta blog, ker ne znaš ceniti truda avtorice, ki ga vsakodnevno vloži v to, da se lahko ti, kot si sama zapisala na njem ”zabavaš”.

  49. fetalij - 8.11.2008 ob 13:49
    fetalij

    :sick: .

  50. fetalij - 8.11.2008 ob 13:50
    fetalij

    ema, ti pa nisi veliko starejša od Nastje… vsaj deluješ mi ne tako :mrgreen:

  51. fetalij - 8.11.2008 ob 13:50
    fetalij

    evil in me awakened. i go to sleep now :lol:

  52. someone. - 8.11.2008 ob 15:10

    sam ja nastja s tem ko se tuki neki trudiš žalit ireno žališ vse tiste ki prebiramo njen blog. in sej irene še tudi sama nism nikoli ne vidla niti spoznala pa useen prebiram njen blog že zihr eno leto medtem ko pa ti predvidevam da si ga dans prvič brala in to ti ne daje pravice da ocenjuješ delo ki ga ne poznaš tko da mislim da bi se ti mogla skulirat in ne irena, ker ona piše take bloge, ki so 2. al pa 3. na lestvici najbol branih medtem ko pa ti še pravilnega imena neke pevke neznaš napisat..-get a life ok..

    aja pa Tajna hvala za info kdaj bo prenos(sam a niso ble učasih ponovitve usake 4 ure?aja sam to je bil german MTV :) )

  53. Majaaa - 8.11.2008 ob 16:43

    Jaz pa mislim da je bila Katy kar vredu, od nje se res ni moglo pričakvat posebnih dosežkov. Takoj ko sm slišala da Katy vody, mi ni blo jasno zakaj so izbral njo. Samo je bla vredu. Obama oblekca je bila super, druge so bile pa…Katy-style. Letos ni šlo za kakšne modne presežke, ampak bolj za ‘zajebancijo’.
    O Jaredu pa..sj vedno on govori, je bil pač tipičn Jared. Še vedno sm fam 30stm, Jared je bil Jared, Tomo in Shannon sta bla spet zravn s svojimi internimi forami.

    Glede podelitve nagrad – imajo mal čudne kriterije kako jih izbirajo, isto je blo lani, še vedno mi ni jasno kko je lahko Avril dobila 2 nagradi.

    Zdi se mi da nagrade le niso ble taka katastrofa :D The Killers so bli..nastop dneva, Katy je bla Katy, všeč sta mi bla še THe Ting Tings. pa perez :D sm gledala rdečo preprogo pa njegove intervjuje in je bil najbolši :)

    ”That Tokio Hotel Bird…best desription of him XD”

    Drugač pa tut jst zlo rada berm Ireno, se tut v večini primerov stranijam glede mnenja o različnih stylingih.Najrajš mam oblekce z različnih rdečih preprog :P Vse na enem mestu :P

  54. malaglumica - 8.11.2008 ob 18:53

    ME RES ZANIMA KAKO BI SE TI ODREZALA U VLOGI VODITELCE AL PA GLASBENIKOV?!!
    KRITIZIRAT JE NAJLAŽE

  55. magrateja - 8.11.2008 ob 19:04

    ja a ni ravno v tem fora, da voditelj (ali glasbenik) ne more biti vsak. to ni tako kot v osnovni šoli, ko smo imeli obvezne govorne vaje in pretirana kriticnost med sosolci res ni bila na mestu. ce pa nekoga najamejo za voditelja, pa mora za to biti dejansko sposoben in zadovoljiv za gledalce – laike.

  56. d-mashina - 8.11.2008 ob 20:01

    malaglumica ima 13 let. nastja preveč lepo tvori stavke za 13-letnico. Je pa res, da je njeno branjenje Katy Perry na meji dobrega okusa.

    Tanja, naslednjič se pritoži zakaj te niso poslali v Liverpool. Reči, da so fani nezadovoljni. :D

  57. Skip - 9.11.2008 ob 03:58

    Čudno, da se ni nihče spotaknil ob dejstvo, da so se Katy Perry skozi sicer čudovito modro oblekico videle cele gate. Tega še si “kmečke” dekline ne privoščijo, kaj šele kakšna zvezdnica.

  58. rebelyell - 9.11.2008 ob 10:17

    Ma, MTV nagrade niso več to, kar so včasih bile. Tudi MTV že dolgo ni tisti MTV, ob katerem sem zabila vso svojo mladost in najstniška leta.

    Pred leti bi ubijala za take prireditve, sem si morala vse ogledati, ampak pred leti so take prireditve tvorile legende, dans pa je to ena sama poplava muhoenodnevnic, tinejđerskih skupin in pevcev.
    Men MTV vendo bolj deluje kot otroško-zabavni program ne pa glasbeni…

  59. netko - 9.11.2008 ob 21:47

    ema, magrateja,fetalij in kar vas je gorečih podpornikov t6ega bloga: BLOGi so tukaj,da lahko na njih izrazimo svoje mnenje vsi, na kar avtorji blogov morajo računati(pišejo javno, želijo biti brani, zato so replike in mnenja drugačemislečih skorja nujni). Sicer pa res ne vem, zakaj se toliko obmetavate kdo ima prav glede neke Katy Perry? Gre za okus in komu je/ni všeč – vendar ’se o okusu ne diskutira’. Sprijaznite se s tem da nekaterimm ‘povprečnim’ pač uspe (npr.Katy) in da mora nekdo v Ameriki vložiti za svoj uspeh 1000x več truda kot nekdo v Sloveniji (npr.Irena). In še 1x: temu primeren je tudi-ZASLUŽEK. Ema, sploh pa ne vem zakaj bi nekdo moral zapustiti ta blog, ker po tvojem ne zna ceniti truda avtorice tega bloga? A misliš da se delo danes ceni kar samo do sebe? Pol bi bli vsi bogataši. Od kdaj pa zahteva ‘copy-paste’ trač novic in fotk (kar vzame 5 minute dnevno) kaj kreativnega, inteligentnega? In kaj pol,če je njen blog med najbolj branimi na lestvici – who cares? A s tem drekom zaslužiš kot v Ameriki? Daj no, v življenju se živi od mnogo bolj koristnih, človekotvornih del…toliko v razmislek s čim se boste ukvarjali v prihodnje…pisanje blogov je kvečjemu zabava, ne pa delo.

  60. nekdo - 10.11.2008 ob 09:50

    Dragi moj, kot nekdo, ki dokaj dobro pozna Ireno in njene delovne navade, ti lahko mirno zagotovim, da v petih minutah niti slikice za posladek dela ne najde in obdela, kaj šele kaj drugega. Spoprimi se sam s tem, pa bomo videli, kako ti bo šlo, sploh dolgoročno.

  61. magrateja - 10.11.2008 ob 10:21

    ponavadi se izraža mnenje o TEMI prispevka, ne pa osebno napada avtorico. je bistvena razlika, če nekdo reče, da njemu je pa katy perry bila všeč, ali pa če reče, da je irena zaradi njene kritike avšasta, samovšečna, ljubosumna na njeno lepoto itd. itd.

  62. someone. - 10.11.2008 ob 15:29

    @magrateja res je. ker če komu kaj ne paše naj se buni da nezna pisat blogov,(kar itak ne morete ker ona to obvlada) kot pa da tuki neki trobite da je katy bol čedna od irene.(irena nima na sebi 3 tone mejkapa-logiš da vam zgleda katy utelešeje boga-but sorry baby not for me! :) ). tko da u izi folk

  63. netko - 10.11.2008 ob 23:33

    preberite si še enkrat svoje poste kake bedarije pišete. blogi in vaši komentarji so samo ‘waste of time’, Slovenci po itak po naših stereotipih nikoli ne zmoremo skupaj spraviti konstruktivne kritike in končati brez replik. Sicer pa od takih, ki visite tukaj gor po blogih med delovnim cajtom, res ne more biti koristi tudi kje drugje… temu primerno smo ne-razviti kot država. Pa še nekaj: ne vem zakaj se vsi drugi počutite ogrožene ob enem komentarju, ki je drugačen od vaših in sploh ni namenjen vam? Če je tako sposobna avtorica bloga, kot pravite, se ji itak ni treba bati za prihodnost…no kje je zdaj vaša prepolna samozavest? Še en slovenski stereotip: puhli,skoraj naduti namišljeni ali lažni (fake) samozavesti, ki pod seboj skriva plehko revščino in skorajda paranoičen strah pred ogroženostjo, propadom se reče: PREPOTENTNOST. Ljudje, ki so prepotentni, so dejansko žrtve samih sebe, predvsem zaradi neiskrenosti, zaprtosti, zlaganosti, ozkosti v mišljenju,vendar vse te negativne lastnosti v sebi in pred drugimi prikrivajo in zanikajo kot npr. morilec zanika, da mori in peder zanika, da je homič. Ni treba veliko brati vaših postov, da vas vse zanaliziram…. če rabi kdo kakšno svetovanje se lahko oglasi pri meni. za vas polovična cena ure.

  64. moi - 11.11.2008 ob 01:24

    speaking of prepotentnost … :roll:

  65. magrateja - 11.11.2008 ob 01:46

    :lol:

  66. someone. - 11.11.2008 ob 15:02

    hahaha :lol: netko mislim da samo ti rabiš svetovanje :mrgreen:

Komentarji so onemogočeni.