Irena Sirena

Smell like you mean it.

« | | »

Ne sprašuj stvari, na katere nočeš odgovora.

9.03.2009

“Kaj ti pa tukaj vre?”

Kako naj človek odgovori na to vprašanje, če ga zastavi nič hudega sluteč vrhovni poglavar (še vedno ex), medtem ko njegova hči prekuhava menstrualno skodelico? Resno, ne sprašuj stvari, če nisi pripravljen na odgovor. Bi pa vsaj poskrbela za avtomatično prekinitev pogovora, kar prav tako sploh ne bi bilo slabo. Jutra so še vedno čas za nezaslišano velik osebni prostor, ki seveda zajema tudi zvočno sfero.

Nepovezano s tem sem danes ugotovila, da imajo samski tipi, ki tudi živijo sami, rdečo nit, ki povezuje njihove kuhinjske navade. Neznansko radi namreč zgolj splakujejo posodo, še raje govorijo o svojih kuharskih dogodivščinah (z velikim veseljem nanizajo tudi vse podrobnosti o čiščenju stanovanja) in s tem, da umazano krpo posušijo na radiatorju, dobijo občutek, da je le-ta čista.

In če smo že ravno pri samskih tipih, ki živijo sami … V posodi se kuha, ne jé iz nje (sploh, če je teflonska!), ko na dnu ponve ne vidiš več teflona, je minilo eno leto, odkar bi moral kupiti novo, življenjska doba gobice za pomivanje posode ni določena z njenim razpadom, če umito posodo obrišeš s krpo, ki je v uporabi že en mesec, bi si lahko prihranil umivanje in male osemnoge živali niso nekaj, kar stanovanju daje karakter. Isto velja za razmajana vratca omaric in podobne kozmetične popravke tehnične narave. In ne, izvijačev ne posojam. (In ne, v resnici ne uporabljam besede izvijač.)

Howg.

  • Share/Bookmark
 

Avtor irena, zapisano 9.03.2009 ob 19:25 pod krneki. Tako komentiranje, kot tudi pinganje sta trenutno onemogočena.

93 odgovorov na “Ne sprašuj stvari, na katere nočeš odgovora.”
  1. nasstassia - 9.03.2009 ob 19:27

    :) In kakšna je bila reakcija poglavarja?

  2. sandokhan - 9.03.2009 ob 19:38

    dejstvo je, da je življenje po moško veliko bolj preprosto, sproščeno in neutrujajoče. se pač ne sekiramo zaradi ne najbolj čistih stvari, ne najbolj pospravljenih prostorov. :)

  3. fetalij - 9.03.2009 ob 19:45
    fetalij

    :lol: zadnji odstavek ubije. pa a obstajajo samski tipi, ki ne živijo sami?

  4. irena - 9.03.2009 ob 19:57
    irena

    seveda, da obstajajo.

    @sandokhan, poanta je v tistih tipih, ki so prepričani, da imajo vse super duper pospravljeno in počiščeno ter se s tem celo hvalijo, medtem ko je realna slika malce drugačna.

  5. darjeeling - 9.03.2009 ob 19:58

    ja, Fetalij, obstaja več samskih tipov ki živijo skupaj. in počnejo vse, zgoraj navedeno, točno tako, kot piše. me je kar vrgla ta analiza in me spomnila, kako sem enkrat zaljubljena in naivna, s špohtlom (zidarsko lopatico?) strugala ploščice v kuhinji. na tleh! od takrat vem, da je bolje pustit situacijo tako kot je, pa naj se pol selijo iz jazbine, kar itak prej ali slej naredijo, pol pa eni to pač generalno renovirajo, mislim, z zidarji in inštalaterji in to.

  6. fetalij - 9.03.2009 ob 20:11
    fetalij

    ja ampak več samskih tipov pomeni, da so pač še vedno samski tipi, le da jih več živi skupaj in so opisane stvari pač še bolj potencirane. 2x če sta dva samska tipa, 3x če so trije in tako dalje :D

    enivej, nisem več prepričan, če bi sploh rad odgovor, tako da ne sprašujem več :mrgreen:

  7. irena - 9.03.2009 ob 20:16
    irena

    samski tipi so lahko tudi cimri samskim ali nesamskim dekletom.

  8. Buba - 9.03.2009 ob 20:19

    šraufencier? :lol:

  9. Buba - 9.03.2009 ob 20:21

    p.s. kaj pri mami? taki so tud…

  10. fetalij - 9.03.2009 ob 20:24
    fetalij

    oh, nobenih smajlov pri razlagah, i’m screwed allright :mrgreen: :D

    kriva je moja stereotipna predstava samskega moškega. tipi iz samskih domov pa te stvari… to s cimri pa pri matkah je neko new age sranje :D

  11. darjeeling - 9.03.2009 ob 20:28

    Fetalij, tebi je vse jasno :)

  12. fetalij - 9.03.2009 ob 20:35
    fetalij

    ye, that is what i do (not). :D

  13. irena - 9.03.2009 ob 20:38
    irena

    @Buba, samskim tipom, ki živijo pri mami, ponavadi ni treba ne vem kaj delati v kuhinji oz. tudi če bi, bi mame vse hitro spravile v red za njimi :mrgreen:

  14. Rado - 9.03.2009 ob 20:43
    Rado

    To kar je zapisano zgoraj v blogu, se ne dogaja.
    Razen morda v omejenem obsegu.

    Je pa berljivo napisano, priznam.

    “Ne sprašuj stvari, na katere nočeš odgovora.”

    Jaz imam druge izkušnje:
    Ženska rade odgovarjajo na vprašanja, ki jih moški sploh ne zastavljamo.

    Recimo, ženska pravi:
    - “S tabo pa že ne bi hodila”!
    - “Ljubi bog, ženska neumna. Le kdo te je prosil za kaj takšnega? Le poseksal bi te rad”.

    etc., etc.

  15. paxman - 9.03.2009 ob 20:51

    Poseksal?
    Madonca, kako arhaično se to sliši.

  16. irena - 9.03.2009 ob 20:58
    irena

    :lol:

    @Rado, tko ti je hotela le lepše povedat, da te ne bi poseksala :P

  17. Buba - 9.03.2009 ob 21:00

    Irena – to maš pa tud res… in mama razvadi in je “da man broken foevah”… kr je vedno vse narejeno prav, ne glede na to kako slabo/sploh ne on to nardi… :shock:

  18. Ben Dover - 9.03.2009 ob 21:14

    Odločno protestiram. Poznam en kup žensk, ki drugega kot to kako čimbolj prebarvati lastno fasado ne poznajo – doma pa bajta takšna da bi se jo ga. Strojan sramovala.

  19. daft - 9.03.2009 ob 21:18

    Še dobro, da moški ne uporabljamo menstrualne skodelice, ker bi iz nje občasno ruknili tud kak šnopček ;-)

  20. irena - 9.03.2009 ob 21:48
    irena

    :mrgreen:

    @Ben, čisto verjamem. ampak mam pač več takšnih izkušenj z moškimi, kaj čem :)

  21. Nick - 9.03.2009 ob 21:57

    Ker pač nimam intimnejših kontaktov z moškimi, ne morem soditi o njih, se pa spomnim nebroj žensk, ki sem jim popravljal zanemarjeno pohištvo in drugo, pa v kakršnih koli odnosih sem že bil z njimi.

  22. irena - 9.03.2009 ob 22:01
    irena

    čisti marriage material! :cool:

  23. daft - 9.03.2009 ob 22:22

    Pa pomisli tudi na to: če bi moški radostno pucali, pospravljali (gate in štumfe), ne bi bilo pralnih in pomivalnih strojev. Ok, likalnik bi verjetno bil, to čudno in nepotrebno napravo je najbrž izumila ženska, moški smo večinoma indiferentni na zmečkane cunje.

  24. irena - 9.03.2009 ob 22:30
    irena

    vidim, da se me še vedno ne razume.

    sej tipi imajo kao vse spucano, vsaj mislijo tako in z veseljem razpredajo o tem, kako in kaj so spucali vse, ampak v bistvu je pa vse narejeno bolj čudno.
    očitno tega ne znam bolje razložit. :)

  25. daft - 9.03.2009 ob 22:33

    Ti si čuuuudna!

  26. Nick - 9.03.2009 ob 22:40

    irena jaz te čisto razumem – ampak pri samskih ženskah, ki živijo same, je tudi vse čudno in to vse bolj.

  27. irena - 9.03.2009 ob 22:45
    irena

    maaaaaa. sem videla manj čudnih stvari kot pri samskih tipih. pri samskih tipih, ki živijo sami, se vse tko sumljivo ujema, babe imajo (khm, imamo) pa vse svoje male fore :)

  28. daft - 9.03.2009 ob 22:53

    @fetalij
    samski tip, ki ne živi sam. V Italiji je to MAMMONE, (recimo) 35 letnik, ki živi pri mami. Nihče se ne zgraža, mama še najmanj. ;-)

  29. Lynx - 9.03.2009 ob 22:56

    Irena sorry ampak vse kar si napisala o moških je le stereotipno.

  30. Lynx - 9.03.2009 ob 22:58

    To, da pa tipi pri 35-ih še kr živijo doma, je pa na žalost kriva vzgoja staršev. Ja, tak je to …

  31. irena - 9.03.2009 ob 22:59
    irena

    a niso stereotipi samo resnice, ki so jih že vsi naveličani? :mrgreen:

    sicer pa žal, to sem pač opazila danes še enkrat, kaj moram …

  32. krota - 9.03.2009 ob 23:01

    Kaj je menstrualna skodelica? Nikoli slišal.

  33. irena - 9.03.2009 ob 23:02
  34. fetalij - 10.03.2009 ob 06:23
    fetalij

    Lynx – 9.03.2009 ob 22:58

    To, da pa tipi pri 35-ih še kr živijo doma, je pa na žalost kriva vzgoja staršev. Ja, tak je to …

    mogoče je pa kriva ekonomska situacija, right?! ne more si pizda vsak stanovanja kupit do 3o-ga leta in se odselit. in ne živijo vsi v hiši, kjer je prvi štuk rezerviran za enega otroka, drugi štuk pa za drugega. get the fuck out…

  35. fetalij - 10.03.2009 ob 06:23
    fetalij

    krota, ne veš kaj zamujaš :mrgreen:

  36. fetalij - 10.03.2009 ob 06:31
    fetalij

    ker sem že glih ostau na strani… dobr, v Italiji je situacija drugačna :mrgreen: in pri nas nej tud ne bi blo nekak sprejemljivo, da tip po 3o-em letu še vedno živi doma (če ne druzga, najemnine pa all that shit) ampak jebiga, desi se.

    sicer pa tud v Bosni velik ljudi po 3o-em živi v isti mali hiši kot starši… tudi poročeni pa to… so tud za to krivi starši?

  37. Nina Nana - 10.03.2009 ob 07:27

    Dokler sem samska, je bolj ekonomično zame in za starše, da še živim doma(prispevanje € h gospodinjstvu). Pri 27-ih letih mene že krepko vleče stran od maminega krila, vendar finančno.. :( ..

  38. Seba - 10.03.2009 ob 08:40

    @Nina Nana: finance so problem ja, pa vedno hujš bo :(

  39. irena - 10.03.2009 ob 09:02
    irena

    jst priznam, da imam odpor do plačevanja najemnine, ker se mi zdi zaman metati keš za neprimičnino, ki zaradi tega ne bo nič bolj moja, če hočem pa dolgoročno imeti nekaj svojega. bo pač šparanje (in čakanje na loterijo) trajalo neprimerno dlje.

  40. daft - 10.03.2009 ob 09:09

    Aha. ;-)

  41. neri - 10.03.2009 ob 09:17

    Hahaha!
    irena, čist razumem, kar si napisala. Moj dragi je prav ponosen nase kadar pomije posodo, tudi jaz ga pohvalim, vendar jo naskrivaj še enkrat pomijem,hahaha!

  42. Rado - 10.03.2009 ob 09:29
    Rado

    Neri,
    razumem da si taktična in prijazna. Vendar na dolgi rok nisi naredila nič.
    Morda bi ga kdaj povabila na skupno pomivanje, rekoč glej kako pomivam jaz, zdaj pa mi še ti pokaži, kako pomivaš ti. In potem mu med vrsticami prišepneš, kako bi po tvoje bilo bolje.

  43. daft - 10.03.2009 ob 09:32

    @irena
    emancipiranje od staršev nujno vključuje tudi fizično odselitev iz gnezda. Ko tehtaš pro et contra pa psihološki razlogi običajno prevladajo. Pri selitvi, ali pri tem, da ostaneš.

  44. Nick - 10.03.2009 ob 09:45

    Saj, neri.
    Vidiš, zaradi takega zanikrnega zaupanja v sposobnosti moških sem tudi jaz nehal pomivati posodo in podobna dela, odkar živim pri svoji dragi. Prej, ko sem še bil na svoje, mi nobena taka stvar ni bila pod čast in lahko tudi rečem, da sem naredil kvalitetno. Zdaj pa – eh, kaj bi se sploh lotil, ko pa kar naprej gleda pod prste in morda tako kot ti celo ponovi zadevo. Pa naj dela in potem jamra, če ji tako bolj paše. In sem ji tako tudi objasnil in se je v bistvu strinjala.

    Tudi ne verjamem, da so razni mojstri zadovoljni, ko pridejo kaj popravit, moja pa jim stoji za hrbtom in nerga vanje, da niti jasno misliti ne morejo na svoje delo in mimogrede kaj spregledajo, potem je pa vse narobe. Ampak le kaj bi brez lapanja.

    Ženske ste res večinoma drugačne, moški smo na splošno bolj racionalni. Nekoč sem dobil rabljen kiperbuš, ki skoraj ni bil kurjen, ampak plata je bila pa na okroglo zdrgnjena od najmanj vsakotedenskega drgnjenja z brusilnim papirjem, arfom in kdo ve čem še.

  45. irena - 10.03.2009 ob 11:26
    irena

    @daft, očitno je v meni preveč Gorenjke :P

    @Nick, mojstrom je pa treba gledat pod prste. Jst jih vedno pustim pri miru in nikoli ni vse narejeno tako, kot bi moralo biti :mrgreen:

    o racinalnosti pa raje ne bi … odvisno pri čem ;)

  46. neri - 10.03.2009 ob 12:19

    (Rado)Drug teden dobim pomivalni stroj, tako da sem na dolgi rok naredila veliko!!!
    (Nick)Nikoli nisem nikomur gledala pod prste, ker tega tudi sama ne maram. Žal, mi vzame apetit vilica, kateri se že na daleč vidi, da je med rezami še polno ostankov hrane! Tukaj ne gre za vprašanje časti.
    Ljudje smo si različni, kar je za nekoga sprejemljivo za drugega lahko še zdaleč ni. In če mojemu dvakrat povem, da je pribor še vedno umazan, mu v tretjo sigurno ne bom več. Ne da se kregat zaradi takšnih stvari, pa tudi ni mi odveč še enkrat pomiti, saj gre za moje boljše počutje! Moje mišljenje pač…
    Moj mi še nikoli ni potarnal, da sem zatežena zaradi čistoče ali pa, da ga rihtam!

    Lp

  47. Nick - 10.03.2009 ob 13:07

    hehe, neri,

    ko sem še živel pri materi, sem take vilice enostavno zabrisal po tleh in potem je bila čistoča nekaj tednov spet malo boljša. in moja mama je bila ženska, kajne

  48. daft - 10.03.2009 ob 13:08

    Zanimivo, da ženska redoljubnost in pridnost popolnoma odpove, ko gre za vzdrževanje avta. Dopovedat ženski, da je treba občasno preverit tlak v gumah (ja, v gumah je zrak!), da o olju ne govorim (kakšno olje, olivno?).
    We are even. ;-)

  49. gsh - 10.03.2009 ob 13:11

    To so šele stereotipi. Si že kdaj slišal za Nino Jerančič?

  50. daft - 10.03.2009 ob 13:16

    Izkušnje, ne stereotipi. Pejt gledat Happy-go-Lucky, tam boš videl tipično šoferko. Ok, Leigh se je mal pohecal (iz stereotipov), ampak smešen je ravno zato, ker to drži. :-)

  51. gsh - 10.03.2009 ob 13:20

    Torej imaš izkušnje z določenim delom populacije in to projeciraš na celotno kot tako?

  52. daft - 10.03.2009 ob 13:23

    Seveda. Ampak tebe sem iz izvzel, ne skrbi. ;-)

  53. G(h)ost - 10.03.2009 ob 13:25

    @Daft
    Mislim, da nismo “even”, ker povprečje žesnk, ki jih poznam doma dela bistveno več od moških.
    Pa tudi, če je to le plod njihove pedantnosti, so v tem svetu stereotipno ženske lastnosti manj cenjene od stereotipno moških lastnosti. Svet je narejen tako, da avtomatično bolj nagrajuje moške. Ženske pa bolj ali manj uspešno to začetno dejstvo skušajo prelisičiti. Marsikdaj jim to celo uspe in prav je tako.
    Bolj, ko se posvetimo iskanju protiargumenta na zapisano (kar sem počel tudi sam), več argumentov najdemo v potrditev.

  54. gsh - 10.03.2009 ob 13:27

    Po kateri spremenljivki bi me sploh lahko uvrstil vanjo?

  55. daft - 10.03.2009 ob 13:36

    @G(h)ost
    morda so te lastnosti manj nagrajevane, kar še ne pomeni, da so manj cenjene. In tudi to se bo gotovo spremenilo. Verjamem, da ne po zaslugi moških, ampak žensk.

  56. salvia - 10.03.2009 ob 14:19

    @daft
    bolj nagrajevano seveda pomeni bolj cenjeno. ali vsaj opaženo.

  57. G(h)ost - 10.03.2009 ob 15:51

    @Salvia
    Da.

    @Daft
    Se strinjam le s tem, da se je že, se in se bo še spreminjalo. Upam.

  58. Lynx - 10.03.2009 ob 15:52

    @ fetalij – sej si ne rabi vsak kupit stanovanja, lahko si pa vsak službo poišče in vzame stanovanje v najem! če lahko to storijo tisti, ki imajo minimalno plačo, lahko vsak! right??

  59. G(h)ost - 10.03.2009 ob 15:57

    @Lynx
    Žal menim, da je tudi v Sloveniji realnost taka, da imate vse manj in manj prav. Oziroma, da že danes nimate prav.
    Želel bi si seveda nasprotno.

  60. G(h)ost - 10.03.2009 ob 16:00

    Priložnost izkoriščam, da ob kar primernem trnutku voščim za dan žena (pozno, a iz srca) ter vesel dan mučenikov. Se opravičujem, ker nekaterim s tem nisem voščil dvakrat.

  61. Lynx - 10.03.2009 ob 16:13

    hehehehe … G(h)ost, hvala! ;-)

  62. Rok-11 - 10.03.2009 ob 16:19

    He, he… dobro spisan prispevek!

    A so mi res drugi tipi tolk podobni? Ampak… mojemu stanovanju dajejo karakter druge zadeve!

  63. šuši - 10.03.2009 ob 16:45
    šuši

    sam tole s tipi je pa tako res. Jaz sem vsem svojim cimrom razložila, da to kar oni počnejo, NI POMIVANJE ali pospravljanje. Mala pošast kot sem, sem jih pripravila do tega, da so od straha začeli zadovoljivo opravljat gospodinjska opravila :D Ponosna nase ;)

  64. fetalij - 10.03.2009 ob 17:09
    fetalij

    lynx, kakor je že irena rekla – mene osebno odbija, da bi dajal najemnino, pa čez nekaj let še vedno ne imel nič od tega (praktično stran vržen denar). to bo res zadnja možnost, ki se je bom poslužil. prej bom pa pač stisnil zobe in probal napraskat dovolj za kakšno drugo opcijo… saj gre lahko v najeto stanovanje vsak, ki ima redno službo, to ni problem, ampak vprašanje je ZAKAJ? sploh če imaš doma boljše pogoje kot bi jih imel v tisti sobi/stanovanju, za katerega bi si lahko najemnino privoščil. sploh z minimalno plačo recimo… nikakor ne bi šel živet v nek pajzelj za 1oo eur, nisem mazohist.

  65. irena - 10.03.2009 ob 18:02
    irena

    fetalij, seveda ob predpostavki, da imaš doma kolikor toliko normalne odnose z domačimi. če tega ne bi bilo, bi bila najemnina manjše zlo, ampak tako pa pač ni.

    in če si se slučajno spraševal – se strinjam s tabo, samo poudarit sem hotla še to :D

  66. daft - 10.03.2009 ob 18:22

    mommie dearest’s ;-)

  67. Lynx - 10.03.2009 ob 19:39

    Fetalij in Irena – moja prijatla sta prvo najela občinsko stanovanje – ogromno 3-sobno, pol sta ga pa še odkupla. Meni se zdi ta opcija veliko boljša, kot živeti pri starših, četudi so odnosi super. Vama pa nisem rekla, da kaj morata ampak, kaj se da in, kaj je meni ljubše.

  68. Pris - 10.03.2009 ob 19:48
    Pris

    Najem občinskega stanovanja (torej z nižjo najemnino od ostalih ponudnikov, če prav razumem) ni dostopen vsakomur, obstajajo lestvice, podkrepljene z zvezami in poznanstvi. ;)

    Tudi odkup trisobnega stanovanja v Ljubljani (in še marsikje drugje v Sloveniji) pri teh cenah zna bit jeba za večino slehernikov. Jaz si še pasje ute ne bi mogel privoščiti. :D

  69. Lynx - 10.03.2009 ob 21:13

    Se vem, ne pravim tega, da si je treba kupi nevem kak vlko stanovanje. sam enkrat je treba začet in vsaj moje mnenje je, da je boljše prej, kot pri 30+ Kaj pa vem. Se super razumem s starši, še bolje odkar sn na svojem in tega ne bi nikol več zamenjala za nič na svetu. Res! :-)

  70. Lynx - 10.03.2009 ob 21:16

    Pa zame pač to, da sn na svojem, ni vržen denar. Uživam v tem in, kot sn že napisala, tega ne bi zamenjala za nič!

  71. Lynx - 10.03.2009 ob 21:17

    Še bolje pa je, če si najemnino in stroške deliš še z nekom … :-)

  72. irena - 10.03.2009 ob 21:22
    irena

    če se odseliš v lastni brlog s significant otherjem je to nekaj drugega, kot če se greš samo igrat svobodo z visoko ceno. dobesedno. pa ne me kregat zaradi besede “igrat”, nima nekih skritih podpomenov, res ;)

    sej se čisto strinjam, da je neodvisnost neprecenljiva, ampak stvari niso za vse enako črno-bele in vsi ne delujemo po isti logiki, pa čeprav si morda želimo istih stvari.

  73. Lynx - 10.03.2009 ob 21:43

    Ja, se strinjam. zato pa sn napisala, da jaz tako čutim in, da je meni to zelo pomembno. :)

  74. daft - 10.03.2009 ob 22:39

    Moje (zoprno) mnenje: škoda, če človek v življenju ni preživel nekaj časa sam zase, bil zgolj sam od sebe odvisen. V dobrem in slabem. Ne moreš kar iz objema staršev past v objem “significant other(ja)”, iz enega v drugo gnezdo. Vsaj higienično se mi zdi, da nekaj časa v življenju preživiš “on your own”. Kar pa se stroškov tiče – stvar prioritet. There is no such thing as free lunch.

  75. Buba - 11.03.2009 ob 00:07

    daft – ja pa je… in the mousetrap there is always free cheese !!! ;)

    pa saj lahko tudi pri starših (ko si dovolj star) živiš na nek način on your own. mi doma smo bolj sostanovalci glede gospodinjskih opravil (gospod oče je izvzet, ker za njim je treba vse še enkrat nardit, tolk cajta pa tud nimamo, da bi najprej njegov ego božali, ker je posesal, potem pa še enkrat sesali :mrgreen: )… pridem ko pridem, grem ko grem, denar, ki bi ga za enako količino prostora + stroške zapravila kje drugje (in bila “svobodna”) pa gre za namen reševanje stanovanjskega problema s significant other :) pogoj pa so dobri odnosi in pa spoštovanja pa da starši dojamejo, da si velik in ne ukazujejo… :roll:

  76. irena - 11.03.2009 ob 01:02
    irena

    daft, tako bi bilo idealno, ja. ampak svet žal ni idealen, razmere pa še manj.
    samostojnost se da izživljati na veliko načinov, ne samo z lastnim stanovanjem in po drugi strani lastno stanovanje še ne pomeni, da si oh in sploh samostojen. vse je odvisno od človeka.

    kakšni popotniki bi se tule mirno nasmejali tvoji predstavi o “on your own” in ti povedali, da si “on your own” šele daleč v širnem svetu, kjer ne poznaš žive duše.

    jst na stanovanjski problem pač gledam predvsem pragmatično in iz ekonomskega vidika. in ja, vse je stvar prioritet in vsak ima svoje/drugačne.

  77. fetalij - 11.03.2009 ob 01:04
    fetalij

    ne razumem več pol kurca, ampak to je mogoče zato, ker sem pijan as fuck. enivej, ne mislim se več vračat na to temo, ne da se mi. vsaj trenutno. :mrgreen:

  78. irena - 11.03.2009 ob 01:08
    irena

    okej, that explains the “they suicided” comment about the ants on fb :lol:

  79. rockstar - 11.03.2009 ob 02:00
    rockstar

    veš kaj? niso samo samski tipi, ki živijo sami svinje.

    mamin tip je svinja prve klase, I’m sure.
    splahnjuje posodo (kar seveda pomeni, da je oprana), mleko pije iz kartona (tako kot tudi vse ostale pijače v flašah), sredi noči si gre delat za jest in pusti kruh na kuhinjskem pultu do jutra, tušira se vsaki drugi dan…
    bljek.

    ful sem vesela, da moja punca diši. pa ful sem vesela, da je ženska. res.

  80. fetalij - 11.03.2009 ob 07:47
    fetalij

    what comment about the ants? … (šu iskat) ahh… ah ja. :lol:

  81. irena - 11.03.2009 ob 08:59
    irena

    @rockstar, sem vmes že ugotovila, da v bistvu sploh ne vem, zakaj sem se omejila samo na samske tipe in samo na samske tipe, ki ne živijo sami. očitno sem imela preveč določen primer pred očmi :mrgreen:

    sicer pa ja, na tole s kruhom sem čisto pozabila. tudi če je v vrečki – v čem je poanta, če je pa vrečka na široko razprta?

  82. Buba - 11.03.2009 ob 09:30

    Irena – da je kruh zaščiten pred kuhinjskim pultom, ki ga je moški pred tem počistil s kuhinjsko krpo :mrgreen:

  83. ime - 11.03.2009 ob 10:43

    You gals are so not heroes.

    Vse to so malenkosti, tak ka malo potrpeti, manj težiti in vas bo potem kdo mel raje. Ker zdaj vas nima.

  84. irena - 11.03.2009 ob 10:46
    irena

    yes. that’s it. the mistery of life (ehm, love) solved!

    :roll:

  85. Lynx - 11.03.2009 ob 13:13

    Še dobro, da se lahko vsak svobodno odloča in ravna, kot mu najbolj paše v danem trenutku. žal pa so primeri, ki se težko svobodno odločajo. Moja sošolka si želi odselit od staršev, pa ji nekak ne uspeva. Imajo namreč veliiiko bajto in biznis doma, zato starši pričakujejo, da bo eden od potomcev živel doma in prevzel biznis. Brat jo je “pustil na cedilu” in se odselil, ona si pa res ne želi doma živet in prevzet to delo, ker ima čist drugačne želje in cilje. Kako to povedat staršem ne da bi jih prizadel? Naj še povem, da se njihova obrt prenaša že 5 generacij iz roda v rod. :/

  86. G(h)ost - 11.03.2009 ob 13:41

    @Lynx
    Če gre res za izpolnjene ekonomske pogoje, je argument za odselitev prav to: mentalna higiena, da se nekdo sme odločati po lastni volji. Pra-pra-…-prednik, ki je začel petgeneracijsko družinsko tradicijo se je npr. smel odločiti drugače od njegovih staršev.
    Pri takšnih stvareh je potrebno zlasti, da ima človek čisto vest pred samim seboj in tu je začetek. In zgornji argument cilja na ta del.
    Če pa mu stvar uspe predstaviti tako, da drugi niso prizadeti, je sploh super. Če sumimo, da bodo starši sprejeli utemeljitev večje sreče svojih otrok, lahko s toliko večjo gotovostjo pričakujemo, da jih bo predstavitev odmika od pričakovanj le žalostila (ne pa tudi navdajala z občutkom krivičnosti). Če pa sumimo, da starši ne bodo uvideli (ali celo želeleli uvideti) utemeljitve v sreči otrok kot dovoljšne, je to dovolj egocentrična (ali celo egoistična) pozicija, da njihovega mnenja pač ni potrebno upoštevati, saj je potem argument lastne čiste vesti povsem dovolj.

  87. Lynx - 11.03.2009 ob 14:02

    @G(h)ost
    Jaz se popolnoma strinjam s teboj! Je pa res, da so mnogi starši prevečkrat egoistični, sebični. Ne bi rada bila v sošolkini koži. Njena mati je celo ostala doma in ni bila nikjer zaposlena prav zaradi tega, da bi skrbela za njiju, tako da je to tudi smisel njenega življenja. Sošolka se želi tudi zaradi tega odseliti, saj ne prenese več tega, da hoče mama skoraj vse namesto nje delat in skrbet zanjo, kot da je še otrok. Ah, sej je lepo imet skrbne starše, vendar morajo starši vedet, kje je meja in, da se ta meja spreminja z leti. Ja, eni nikakor nočejo, da njihovi potomci odrastejo, kaj šele, da se odselijo. In tukaj se lahko zgodi, da se starši iz leta v leto razvijejo v prave manipulatorje. Zato sem v svojem 1. komentarju napisala, da je za to, da “otroci” pri 35-ih živijo še kr pri starših, kriva vzgoja – tako danes pravijo pedagogi in psihologi. :)

  88. irena - 11.03.2009 ob 16:05
    irena

    včasih sem zelo vesela, da imam normalne starše. no, vsaj enega normalnega starša. bolj ali manj. :)

  89. Lynx - 11.03.2009 ob 18:10

    :-) ostani vesela!

  90. G(h)ost - 12.03.2009 ob 09:13

    @Lynx
    Itaq, glede vzgoje se, mislim da, strinjava. Če so zaribani starši “uspeli” z vzgojo, se njihovi otroci itak niti ne sprašujejo, ali imajo starši prav: ker so enaki, ker itak mislijo kot oni sami. Če pa so zaribani starši malo “zajebali”, se froci izprašujejo (tudi) o starših in jim ne dajo vedno prav. Včasih jim tudi kontrirajo na celi črti (seveda so jim to kontriranje omogočili starši s svojo vzgojo, da ne bo pomote). Vmes je seveda še cel diapazon variacij, pa še ekstremnejši primeri so na levo in desno. Kje na tej premici je vaša prijateljica, je nemogoče reči. Bolj, ko ima slabo vest glede svojega odhoda, bližje je prvi različici…

    Vendar vse razpredanje o vzgoji ne ovrže dejstva, da si premnogokrat starši in otroci želijo živeti zemljepisno vsaksebi, a jim to preprečujejo ekonomski dejavniki. Izpolnjeni morajo pač biti vsi pogoji: relacija je “in”, ne “ali”.

  91. Lynx - 12.03.2009 ob 12:24

    @G(h)ost
    O vzgoji bi se dalo debatirat še pa še. Včasih kar verjet ne morem, ko vidim, kako se nekateri starši vedejo do svojih že odraslih otrok :/ Ojej! Imam tudi prijatelja, ki je star 26, njegova mati se pa jezi, ker je sin NE UBOGA!!! Kar je še huje, je to, da mu oče teži, naj si umije avto, delavske čevlje, naj se že enkrat postriže, saj hodi okoli, kot klošar, … To, kar sem opisala, je le en delček! V resnici je veliko huje! Prijatelj se mi prav smili, saj poleg vsega še zaradi njune bolezni, manipulirata z njim. Prav žalostno je, da ga ne sprejmeta takšnega, kot je (pa je super človek!!) in ga kar naprej opozarjata na njegove “napake”, svojih resničnih napak, pa ne vidita! Takšnih odnosov je ogromno povsod! Upam le, da ne bom nikoli takšna do svojih otrok. Pravzaprav, ko bom imela otroke, vem, da ne bom.

  92. Lynx - 12.03.2009 ob 12:33

    Ojej, zdaj sem pa že mal zatežila s temi primeri. Ups! ;-)

  93. G(h)ost - 12.03.2009 ob 12:53

    @Lynx
    Tudi jaz ti lahko povem, da ne boš taka, ker o tem lahko razpravljaš, magari s seboj. Če bi bila oni drugi tip človeka, se ti takšna vprašanja niti ne bi pojavljala.

    Vedno so kakšni zadrži in bolj ali manj objektivni razlogi za manipulacijo. Ker je tvoj prijatelj super človek, bo pač to moral spoznati tudi sam (lahko tudi s pomočjo prijateljev), da se bo lažje otresel slabe vesti, ko bo kaj ukrenil proti čustvenim vampirjem. Za slednje je namreč značilno, da druge postavljajo za rablje in sebe za žrtve.

Komentarji so onemogočeni.