Irena Sirena

Smell like you mean it.

« | | »

Oh, gospod Ford, vrnite mi muze …

4.01.2011

Če bo šlo tako naprej, bo Tom Ford kmalu moj najljubši. Zakrivil je A Single Man in se vrnil k modi, tokrat ženski, ki jo je septembra predstavil pred stotko urednikov (ja, tudi gospo Hudičevko) in enim samim fotografom. Na žalost je bil to Terry Richardson, ne ravno moj naljubši, a vseeno. Tudi Tomu Fordu je vseeno; izbral je svoje manekenke in obleke na ogled postavil pod svojimi pogoji.

Človek dejansko dobi občutek, da je prodaja v drugem planu, v prvem pa ženske, ženske, ženske. Že dolgo se mi ni čisto iskreno zazdelo, da je nekdo izbral vsako žensko posebej, vse različne, vse … prave. Muze. Kdaj ste nazadnje dobili občutek, da so ženske, ki predstavljajo obleke, tudi navdih za njimi? Od Lauren Hutton, Chanel Iman, Amber Valette do Karen Elson, Julianne Moore, Rinko Kikuchi, Rite Wilson in Beyonce. Skoraj vse starosti in oblike. In povrhu vse skupaj ni izpadlo kot neko nabiranje imen zavoljo publicitete, ampak kot zabava. Kot praznovanje. It’s fabulous to be a woman.

YouTube slika preogleda
  • Share/Bookmark
 

Avtor irena, zapisano 4.01.2011 ob 11:26 pod fešn obsešn. Tako komentiranje, kot tudi pinganje sta trenutno onemogočena.

13 odgovorov na “Oh, gospod Ford, vrnite mi muze …”
  1. maja - 4.01.2011 ob 12:16

    Dober šov, kul tip, pa še čisto nosljive obleke, hvala bogu. I
    In očitno je skoz zraven stal, ne pa samo na koncu, ko se kao sramežljivo samo pokažejo.

  2. Nereide - 4.01.2011 ob 12:29

    Vau, imenitno!

  3. Ka3n - 4.01.2011 ob 14:07

    Top. Res TOP. Tip zmaga v vseh pogledih. Pa tudi njegova črna orhideja za moške diši božansko :-)

  4. Loti - 4.01.2011 ob 15:43

    o še en dokaz, da je moda zabavna, vesela in ne eno depresivnos sranje, kot bi ga nam rada prikazala slovenska modna serenija.

  5. Teja - 4.01.2011 ob 18:01

    Vau. Všeč mi je, zelo!

  6. katja - 5.01.2011 ob 09:35

    super se mi zdi, da je pista na nivoju gledalcev in da je nenavadno ozka. dobis obcutek da gledas tiste zenske – boginje – muze, ki hodijo vsak dan med nami in so hkrati tako blizu ampak tako nedosegljive

  7. ana - 5.01.2011 ob 10:29

    Anne W ne prenašam s svojim “večnim” očalarskim izgledom.

    Karen Elson prav všečno poje.

    Dober show.

  8. kika - 5.01.2011 ob 12:23

    dirty
    sexy
    money

  9. Simona Rebolj - 5.01.2011 ob 13:26
    Simona Rebolj

    “Od Lauren Hutton, Chanel Iman, Amber Valette do Karen Elson, Julianne Moore, Rinko Kikuchi, Rite Wilson in Beyonce /…/ In povrhu vse skupaj ni izpadlo kot neko nabiranje imen zavoljo publicitete, ampak kot zabava.”

    No, no, no … haha … Več kot očitno tudi tale Fordova revija ne samo, da ne more in ne upa brez nabiranja imen zaradi publicitete, ampak to v bistvu z imeni še ojača, saj res ni treba, da se nam še s pist režijo Beyonce. Edino, kar je bolje od siceršnjega povprečja, je pač bolj razgibana režija in mogoče zelo smiselna poteza, da obleko, ki je mišljena in pristoji bolj ženski v letih Huttonove, nosi Huttonova, ne pa kakšna najstnica, ker je pač najstnica. To se mi zdi največji napredek za modno pisto … da se po potrebi mešajo manekekenke z različnimi emši. Ko se bodo še vsaj malo mešale tudi postave, bo pa že olala napredek.

    Sicer so pa mrtvaški sprehodi manekenk po pistah mišljeni kot takšni zato, da ostane poudarek na oblekah in ne na cirkusu, ki bi ga izvajale manekenke, zaradi česar lahko publika dobi občutek, da je bila revija fantastična, ker so se dobre babe privlačno zvijale in režale, pa še muzika je sekala, medtem ko so lahko obleke tako tako. Skratka, pri modnih revijah naj bi bile ženske vendarle obešalniki za obleke, ker ne gre za revijo žensk, ampak oblek.

  10. marš na drini - 6.01.2011 ob 01:52
    marš na drini

    ja, tip ima očitno “smart asses” v svojem marketinšem timu. to mi asocira na marketinško strategijo dove, ki so pač kot model uporabljali kao vsakdanjo, nepopolno, pristno žensko. ja, človek bi lahko res pomislil, da jim gre za nekaj več kot le za to, da prodajo svoj izdelek, ampak saj pravim, marketing obstaja ravno zato, da ljudi zapelje v željeno smer.

    in tu se z določene perspektive tudi ne strinjam povsem z simono, ko pravi “in mogoče zelo smiselna poteza, da obleko, ki je mišljena in pristoji bolj ženski v letih Huttonove, nosi Huttonova, ne pa kakšna najstnica, ker je pač najstnica”. gre pač namreč za to, da ko na modnih pistah gledamo presuhe, premlade in pre-karkoli že manekenke si pač mislimo, ah, poglej te barabe, kako izkoriščajo in manipulirajo z ženskim telesom. ampak saj ni povsem nič drugače, če daš pod soj luči neko ostarelo zvezdo ali pa nekoga xy. še vedno gre za marketinško izkoriščanje, razlike je zgoj v atributih, ki se jih izkorišča oz. idealizira – tržna niša pač.

    tudi ni naključje, da je izbral terrija richardsona. tip je res lahko kontroverzen, ampak po drugi strani ima bolj status umetniškega, kot pa modnega fotografa in to pomeni samo eno – ekskluzivnost. kot pomeni ekskluzivnost samo sto povabljenih. kot pomeni ekskluzivnost to, da je dva meseca “skrival” fotografije dogodka. a morda zato, ker je pač tako cool in an easy? ah, ne, ampak zato, da je lahko ekskluzivno “zablestel” na božično-novoletni ediciji revije vogue. če to pomeni, da so mu ženske v prvem planu (ker je večina bralcev revine vogue verjetno res žensk), potem tudi prav.

    moja osebna ocena je, da mu gre za ženske ravno toliko, kot bo tistim, ki si bojo njegove obleke privoščili, šlo za modo in ne blagovno znamko. začaran krog, v katerem vsak dobi nekaj.

  11. arnela - 6.01.2011 ob 15:07

    a mogoče veš, Irena, kateri komad je podlaga tega videa?
    tenks!

  12. irena - 6.01.2011 ob 15:17
    irena

    Karen Elson – Pretty Babies
    http://www.youtube.com/watch?v=AsFqe9i0qmg

  13. Simona Rebolj - 6.01.2011 ob 20:59
    Simona Rebolj

    @marš …:

    “gre pač namreč za to, da ko na modnih pistah gledamo presuhe, premlade in pre-karkoli že manekenke si pač mislimo, ah, poglej te barabe, kako izkoriščajo in manipulirajo z ženskim telesom. ampak saj ni povsem nič drugače, če daš pod soj luči neko ostarelo zvezdo ali pa nekoga xy. še vedno gre za marketinško izkoriščanje, razlike je zgoj v atributih, ki se jih izkorišča oz. idealizira – tržna niša pač.”

    Se strinjam popolnoma, da ni nič drugače. Mislim, da je prišlo do nesporazuma. Ko sem zapisala …:

    “in mogoče zelo smiselna poteza, da obleko, ki je mišljena in pristoji bolj ženski v letih Huttonove, nosi Huttonova, ne pa kakšna najstnica, ker je pač najstnica”.

    sem imela v mislih samo primernost zaradi oblek. Na pisti lahko vidim famozen večerni ali celo poslovni kostimček na neki najstnici, ki bi pristojal precej bolj karizmatični in zreli ženski na primer. Zato se moram hudo skoncentrirat, da me ne moti premlado bitje v gvantu, ki se notri v vibraciji popolnoma izgubi. Najstnica v takšni opravi izpade smešna, neuravnotežena in ujeta. Ne moreš si predstavljat, kam neki naj bi šla v njej? Na poslovni sestanek? V luksuzno kavarno? Izgubljeno in še bolj nezrelo izpade. Povsem enako, kot če bi se Huttonova pojavila v oprijeti športni majčki decimeter nad popokom z napisom I want you čez joške in v rožnatem krilcu oblike marjetice. Izpadla bi trapasta in zaostala.

    Samo nasprotujem mišljenju, da mlademu dekletu pristoji vse, ker je mlado. Po mojem mnenju še zdaleč ni res in te zadeve potekajo v obe smeri. Enako pri moških.

Komentarji so onemogočeni.