Irena Sirena

Smell like you mean it.

« | | »

Posladek dneva

18.10.2017

“I have my own experiences that have come back to me very vividly and I found it really hard to sleep, hard to think, hard to communicate a lot of the feelings I’ve been having, the anxiety about being honest, the guilt for not speaking up earlier, for taking action. I feel true disgust at the director who assaulted me when I was 16-years-old and anger at the agents and the producers who made me feel that silence was a condition of my employment. I wish I could tell you that that was an isolated incident in my career, but sadly, it wasn’t.

We’re kind of told to sweep it under the rug and not talk about. It’s made me want to speak up and speak up loudly because I felt less alone this week than I have ever felt in my entire career.”

~ Reese Witherspoon v svojem govoru na dogodku revije Elle Women in Hollywood

  • Share/Bookmark
 

Avtor irena, zapisano 18.10.2017 ob 07:23 pod kjepakdaj. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

22 odgovorov na “Posladek dneva”
  1. maja - 18.10.2017 ob 09:28

    Danes sem ravno prebrala v Oni V. V. Godino na temo H. W. in prej še britanskega novinarja Piersa Morgana v Daily Mail podobno o tej holivudski hipokriziji in žal se moram strinjati z obema. Gre za tiho igro z obojestranskimi koristmi. Tip je bil prasec dolga leta in mora plačati, ampak vse te molčeče ženske so pa čisto razočaranje.

  2. irena - 18.10.2017 ob 09:30
  3. ayu - 18.10.2017 ob 20:00

    Že tako je izjemno neprijetno govoriti o zlorabi, kaj šele, če je na nitki tvoja kariera. Najbrž odločitev med delom, ki ga imaš sicer rad, in tem, da se zadovoljiš s planom b, za katerega nimaš nobene garancije, da te tudi tam ne bodo nadlegovali, ni lahka.

  4. Ph - 18.10.2017 ob 20:04

    Maja, točno to, ampak vsi obsojajo tak način razmišljanja.
    Podobno, kot pri zajčicah. po smrti HH so se izkašljale kaj so revice mogle početi.
    Dejstvo je, da je bilo dosti, če že ne večina teh punc/žensk v situaciji, ko bi lahko rekle NE. In pač ne bile v filmu. Ampak niso. Pa seveda ne zagovarjam teh izmečkov od tipov.

  5. Ph - 18.10.2017 ob 20:14

    Prehitro poslala…
    Pa nebi bile v filmu ali reviji. Nebi imele 1000 USD na teden. In nebi snemale z znanimi igralci. In nebi … blabla.
    Prav je, da povejo. Ampak določeno odgovornost za take dogodke je pač treba sprejeti in nositi posledice lastnih odločitev. Ne verjamem, da je bila večina posiljenih, temveč prisiljenih v dejanje za korist kariere. Verjamem pa, da te sčasoma, če ne prej, začne črvičiti glede izbire.
    Itak pa nihče ne ve, kako bi se odločil, če bi se sam znašel v podobni situaciji, ker zadeve pač niso črnobele.

  6. Harlock - 18.10.2017 ob 22:23

    Če že gredo (te igralke,ipd….) z zgodbami o zlorabi v medije, naj potem denar, ki so ga na ta način zaslužile nakažejo (upoštevajoč inflacijo) neki dobrodelni organizaciji.

  7. Harlock - 18.10.2017 ob 22:25

    *ta način = spanje z režiserjem, producentom,…

  8. kat - 18.10.2017 ob 23:16

    WTF?! Dej premisli še enkrat, kaj si napisal in koliko dejansko veš o tej dotični zadevi.

    Vsi skupaj pa lahko za začetek nehate relativizirati zadeve. Nehajte biti del problema in del obsojajoče družbe, zaradi katere bo še manj žensk upalo spregovoriti, ker ne ustrezajo vaši brezmadežni podobi še bolj brezmadežne žrtve.

    Težava ni v žrtvah, težava je v zločincih. PIKA. Ni krivo prekratko krilo. PIKA.

  9. nina - 19.10.2017 ob 10:25

    Je tudi precej igralcev razkrivalo podobne zlorabe, pa niso bili neke šibke ženske, ki se ne morejo branit. Ni bil tukaj problem fizične nemoči, ampak cost/benefit analize. In tudi zdaj so skočile na ta vagon.

  10. irena - 19.10.2017 ob 10:32
    irena

    torej … če si v teoriji fizično močnejši od tistega, ki te zlorablja, po defaultu ne moreš biti zlorabljen?

    res, komaj čakam, da mi kdo razloži še to, da je Weinstein primer privilegija žensk, ker so te lahko prek posilstva naredile kariero, tipi pa ne, al neki. posilstvo kot privilegij.
    aja, ne, čak, to mi nekak že razlagate.

  11. maja - 19.10.2017 ob 11:08

    Vsi obsojamo zlorabe, ne obračat besed.
    Ne morem pa zagovarjati neukrepanja po teh dogodkih. Tega molka zaradi kariere. Ne morem.
    Pri vseh agentih, menedžerjih, odvetnikih, šrinkih, družinah, kolegih v istem poslu, ki jih ima večina teh zvezdnikov, pa so vsi pustili, da se je to vleklo preko novih in novih žensk in desetletja. Če ne drugega par ukrajinskih bodygardov plačaš, da ga počakajo v enem temnem kotu. Ampak se mu nikoli ni nič zgodilo!! To niso bile neke neizkušene, naivne najstnice iz enih zakotnih vasi, same na svetu, ki ne vejo kam se obrnit.

  12. irena - 19.10.2017 ob 11:17
    irena

    ne moremo mi zdaj njim pametovati, kaj bi morali takrat narediti, kaj dobrega pride iz tega obsojanja?
    misliš, da se sami ne mučijo dovolj? misliš, da jaz ne razmišljam še vedno, kaj bi morala narediti, ko me je pred 20 leti na busu nadlegoval nek ogabnež, če sem sama kriva, če oddajam nek napačen vajb? nič ne pomaga, če racionalno vem, da to ni res. misliš, da takšna notranja mučenja, ki jih podžigajo tudi tovrstne reakcije okolice, niso dodatni razlog, da ljudje raje ne spregovorijo? kar je veliko huje, kot če spregovorijo takrat, ko zberejo pogum.

    presojati bi se moralo dejanja tistih, ki zločin naredijo, ne tistih, ki ga po našem mnenju ne prijavijo dovolj zgodaj, dovolj učinkovito, dovolj to, dovolj tisto.

  13. ayu - 19.10.2017 ob 11:23

    Se strinjam z Ireno. Ali se vam ostalim ni kdaj zgodilo kaj takega? Zloraba je zloraba, ne glede na to, če pride do nje na delovnem mestu ali ne. Če ne spregovoriš, trpiš v tišini, če spregovoriš, si šikaniran, pa če to narediš takoj ali čez 15 let.

  14. maja - 19.10.2017 ob 12:09

    No, kolikor vem, je tudi Rose McGowan, sama žrtev, besno napizdila in obsodila par vplivnih igralskih kolegov, ker niso ukrepali, pa so zdavnaj vedeli. Potem najbrž lahko tudi mi, ki razglabljamo izza svojih ekranov vsaj pomislimo na kaj takega…

  15. irena - 19.10.2017 ob 12:13
    irena

    ja, napizdila je bystanderje.

  16. maja - 19.10.2017 ob 12:26

    Ikzekli. Ni bil problem, da se ni vedelo, ampak, da se ni ukrepalo. Vsi si vedeli.

  17. Eva - 19.10.2017 ob 13:17
  18. irena - 19.10.2017 ob 13:27
    irena

    v nedeljo sem linkala poglobljen članek o tem v Linktajmu.

    to, da so vsi vedeli, ne dela žrtev nič manj žrtev.

  19. Eva - 19.10.2017 ob 13:37

    Se popolnoma strinjam, hotela sem samo pokazati kako noro je vse skupaj. Že dejstvo da je žrtev kriva, če spregovori ali ne… brez besed sem.

  20. nina - 19.10.2017 ob 14:01

    Kot sem že prej napisala, v tem holivudsekm primeru so bile v igri velike koristi, najbrž so ocenile, da večje, kot je škoda. To niso obične ženske na avtobusu.
    Moralizirajo zaradi Weinsteina in istočasno stojijo v vrsti za snemanje s pedofili ala Woody Allen in Polanski. Džizs, no, pa ja nam je dovoljeno podvomit.

  21. irena - 19.10.2017 ob 14:26
    irena

    ker so znane, bogate in lepe, nam je malo vseeno, ker jim itak ni hudega življenju, ali nekaj takega? bomo malo presojali med žrtvami, katera je moralno neoporečna in katera ne? Angelina Jolie je npr. okej, ker je posnela s Harveyjem en film in potem ni več hotela delati z njim, ena no-name ženska je sploh kul, ker jo je zadeva tako zaznamovala, da je šla ven iz tega biznisa, medtem ko Asia Argento ni okej, ker jo je prisilno oralno zadovoljeval, ampak par let kasneje je pa prostovoljno seksala z njim? pri Gwyneth se spet bolj nagibamo k nekul, ker ga je res uspela odvrnit, se nam pa vseeno zdi, da tistega oskarja ni dobila čist zasluženo. in Kate je tudi dobila oskarja po Miramaxovem Bralcu, ona naj bo prav tako raje tiho o tej situaciji, je preveč profitirala. itd.
    se mi začenja dozdevati, da morajo imeti zvezdnice kar dvojna jajca, da si sploh upajo kaj zinit v teh situacijah.
    fora je lih v tem, da je vseeno, če gre za zvezdnice ali obične punce z busa. spolna zloraba je spolna zloraba. imajo pa zvezdnice večjo platformo in bodo mogoče opogumile tudi kakšno obično punco z busa.

    a je zraven tudi kaj hinavščine, sploh v primerih, ko nekdo obsoja Harveyja in ne črhne o Polanskem? seveda je. a je to za eno Lucio Evans, ki jo je Harvey posilil, kaj bistveno? nope.

  22. nina - 19.10.2017 ob 14:44

    Točno, mislim, da imajo kar jajca, sam če hočejo.

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !